מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 החשיבות של שערים אוטומטיים במיגון הבית

אנשים רבים חוששים מאוד מפריצה של מזיקים או של פורצים לביתם. אנשים אלה, עלולים לסבול מחרדות ומחששות מדי פעם כאשר הם עוזבים את ביתם. המשמעות היא שאותם אנשים סובלים מאוד, ואינם יכולים להירגע כאשר הם נמצאים רחוק מהבית. אלו אותם אנשים, אשר מסוגלים לחזור המון פעמים לבית, מחשש כי לא נעלו את הדלת. דרך אחת מצוינת להתמודד עם פחדים אלה, היא מיגון נכון של הבית ושל שערים אוטומטיים בשטח הבית.

מיגון נכון של הבית מתחיל באותם שערים אוטומטיים שיש בכניסה לביתנו. הרי פורץ שמגיע עד דלת הכניסה, כבר יכול לבצע פריצה ולחדור לבית, ואילו אם ייעצר כבר באותם שערים אוטומטיים הכניסה, תוכלו להיות בטוחים כי הוא לא יגיע ליעדו. מיגון שערי כניסה יכול להתבצע בדרכים רבות. דרך אחת, היא שימוש במצלמת אבטחה שממוקמת מעל הכניסה. המצלמה יכולה לשדר כל הזמן אל המחשב של הבית שלכם ולצלם את אותם שערים אוטומטיים. תוכלו להיות בטוחים כי אם מישהו ינסה לפרוץ לביתכם – אתם תדעו מכך. עם זאת, לא בטוח כי זה הפתרון בשבילכם.

דרך נוספת למגן את הבית היא באמצעות כלב שמירה בחצר הבית. כלב שמירה מאיים על כל פורץ או מזיק. הפחד מפני הנביחות הרמות יכול להרתיע את האמיץ שבפושעים. כמו כן, תוכלו להתקין מנגנון אבטחה על שער הכניסה. בשער תוכלו לשים קוד סודי שרק בני הבית יודעים. בדרך זו, היחידים שייכנסו בשער יהיו בני הבית.

דרך נוספת ואחרונה, היא פשוט – התקנת השער. למרות שנראה כי חשוב למגן את השער, גם קיומו של השער בפני עצמו יכול להגן מפני מזיקים. הסיבה לכך היא ששער עדיף על אי קיומו של שער. כל אלמנט שכזה מרתיע פורצים, מהפחד להיתפס.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009