מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 שערי כניסה הם המראה החיצוני של ביתנו אך עם זאת עלינו להתייחס למידת נחיצותו הרבה בחיי היום יום שלנו.

כאשר אנחנו מתקינים שערי כניסה בביתנו עלינו לקחת בחשבון כי שערי כניסה הם למעשה המראה החיצוני של הבית שערי כניסה הם המייצג אותנו בכניסה לבית ואת אופי הבית כולו ועל כן כאשר אנחנו מעצבים את הבית מחדש או משפצים או אף רוכשים בית חדש יש לתת שימת לב גם לסוג שערי כניסה אשר אנחנו מתקינים בביתנו.

שערי כניסה לרוב מתחברים לגדר היוצרת חוץ בין החצר שלנו לשכנינו ולכן חשוב שניקח בחשבון כי שערי כניסה אלה צריכים להיות תואמים באופיים לשאר גדר הבית. רצוי שצבעם של שערי כניסה העומדים בכניסה יהיו בצבע אשר עמיד בשמש או בכלל בפגעי מזג האוויר בכדי שהצבע לא יחליד או יאבד מהברק שלו, על כן טכניקת הצביעה של שערי כניסה היא חזרה על הצבע מס' פעמים במיוחד בשל כך.

עלינו בנוסף לקחת בחשבון היכן נמצא השער ואם אנחנו יכולים לפנות לסוג של שערי כניסה אוטומטיים כאשר שערי כניסה אלה מייצגים מודרניזציה והם גם נוחים מאד לתפעול ולכל אחד מדיירי הבית יש שלט משלו לכניסה בשער. בנוסף שערי כניסה אוטומטיים בהחלט מעלים את רמת הבטיחות בבית.

אם מדובר בשערי כניסה חשמליים אוטומטיים עלינו לבדוק טוב את החברה המייצרת ושאנחנו מבוטחים בתעודת האחריות בכדי שלא ניאלץ לצאת בהוצאות מיותרות כעבור שנה כאשר קיימת תקלה בשער.

לגבי שערי כניסה רגילים עלינו לקחת בחשבון את באי הבית או בעיקר דיירי הבית, אם מדובר בילדים רבים במשפחה עלינו לקחת בחשבון שאלו יהיו שערי כניסה קלים לכניסה יציאה ופתיחה ונעילה של השער שכן שער, תפקידו ליצור חוצץ או למנוע כניסתם של פורצים אך עם זאת שער בדרך כלל הוא מאד דינמי בחיי היום יום ואם אינו נוח בגישה דרכו הרי שלא עשה את עבודתו כלל.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009