מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 כמה מרכיביים בסיסיים שעלינו לקחת בחשבון בהתקנת שערים חשמליים בבית

שערים חשמליים הינם אמצעי המיגון שלנו בבית. ישנם סוגים שונים של שערים חשמליים ומטרות שונות אם זה לחניון הבית, שער כניסה לפני דלת הכניסה בבתים פרטיים למשל, שער כניסה לבריכה ועוד. כאשר אנו מתכוונים להתקין שערים חשמליים בביתנו עלינו לקחת בחשבון כי שערים חשמליים הם הפנים של הבית שלנו והם למעשה הרושם הראשוני על כל באי הבית, כמובן שהינם מעניקים לנו הרגשה נעימה בכניסה לביתנו אך בנוסף לכל זה אל לנו לשכוח כי מטרתם של שערים חשמליים בביתנו לפני הכל היא להגן עלינו ולשמור על ילדינו ובכדי שיתפקדו כראוי עלינו לקחת בחשבון כמה מרכיבים חשובים בהתקנת שערים חשמליים בביתנו.

עלינו להתחשב בסוג השער הרצוי בבית למה הוא משמש ובכך להתאים את החומר הרצוי, אם מדובר בשער כניסה לרכב נוכל ורצוי להביא בחשבון שער חשמלי בעל אמצעי מיגון ושלט, אם מדובר בשערי כניסה לבתים או בתוך הבית למשל לחצר, עלינו לקחת בחשבון כי גם הילדים עוברים דרך שערים חשמליים אלה ועלינו דעת כי השימוש בשערי הבית הינו מתאים לכולם שערים חשמליים למשל, אינם יכולים להיות כבדים מידיי בכניסה לבית או בכניסה לבריכה ועלינו להתחשב גם בפרזול המותקן בכל הסוגים של שערים חשמליים לא משנה מהי מטרתם בכדי שלא תהיה עילה לפציעה בעיקר של ילדים.

בנוסף עלינו לקחת בחשבון את פגעי מזג האוויר בשילוב מטרת תפקידם של שערים חשמליים בכדי להחליט איזה חומר אמור להיות עשוי השער.  לפני רכישת השער רצוי שנבדוק כי קיימת אחריות מקיפה על השער וגם על התקנתו שכן לעיתים תחזוקה שוטפת אינה מספיקה ובעיקר עם שערים חשמליים חשמליים עלולה להיווצר בעיה מבחינה טכנית ועלינו להיות מכוסים בנידון. לבסוף כמובן, תחזוקה נכונה ושוטפת של שערים חשמליים אותם רכשנו תמנע מאיתנו הוצאות מיותרות על תיקונים בעתיד.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009