מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות פנים - לכל בית:
יש דברים שהם פריוולגיה כמו פסלים, מזרקות, מסכי פלזמה (אה לא, סליחה, מסכי פלזמה הם כבר מזמן פריט חובה בכל בית) אבל יש פריטי בחירה ויש פריטים שהם חובה. דלתות הן חובה בכל בית וביתאולם הבחירה שלכם - לגבי איזה סוג של דלתות פנים אתם רוצים להכניס הביתה היא בחירה קשה לאור שפע הדגמים הקיימים כיום בשוק.

דלתות פנים זולות:
מחירן של דלתות פנים מתחיל כבר ב-2,000 ש"ח אולם ניתן גם להגיע עד 20,000 ש"ח לדלת מרהיבה ומעוצבת. המחיר של דלתות פנים נקבע על פי כמה קריטריונים שונים ולכן קיים טווח מחירים כזה כלומר לכן קיים הפער. המרכיבים העיקריים המכתיבים את תעריף הדלתות הינם: חומר בסיסי - כאשר מדובר על דלתות פנים ניתן להשתמש בחומרים מאוד איכותיים ויקרים (כגון פלדה ועץ מלא) אך ניתן גם לייצר דלתות פנים מחומרים זולים יותר כגון פלסטיק, פורמיקה, ציפוי עץ, זכוכית ועוד. ככל שהשימוש בחומרים הוא זול יותר כך דלתות פנים הופכות נגישות יותר אך זה לא השיקול היחיד. ישנם מותגים בתחום הדלתות. יש חברות מסחריות המוכרות כחברות יוקרתיות לעיצוב הבית ובהן נמכרות דלתות פנים בדגמים חדישים וזה מה שמייקר (המותג והדגם החדשני). כמו כן, מה שעוד מייקר דלתות פנים הוא בקשת הלקוח לדלתות בגדלים חרוגים ובקשות לצבעים אשר אינם קיימים במודלים המבוקשים (כלומר בחירת דלתות פנים לא מתוך הקטלוג).

דלתות פנים איכותיות:
נכון, דלתות פנים לא מחוייבות להיות דלתות סופר בטוחות וסופר חזקות כי הן לא שומרות עליכם מפני גנבים... אולם יש אנשים שהבידוד האקוסטי חשוב להם ולכן גם אם מדובר על דלתות פנים - האופציה היחידה היא של דלתות פנים איכותיות וחזקות במיוחד בעלות שכבות בידוד מירביות (פלדה ועץ מלא).

דלתות פנים מעוצבות:
אין לכם ברירה כיום, כאשר כל הבית כבר מעוצב למשעי, גם דלתות פנים חייבות להיות דלתות מעוצבות אחרת הן תבלוטנה לרעה. חשוב להתאים דלתות פנים לסגנון העיצובי של הבית כולו ויחד עם זאת, לוודא התאמה לפנים החדרים בכדי ליצור הרמוניה מבחינה עיצובית. טיפ: ניתן לבחור דלתות פנים המכילות שני צבעים שונים, צבע אחד שיתאים למסדרון ולשאר הגוונים בבית וצבע שני, הפנימי, בגוונים השולטים בחדר השינה.

דלתות פנים ייחודיות:
יש כיום מגוון עצום של דלתות פנים חדשות, לא שגרתיות, אשר עוצבו במיוחד בארץ או בחו"ל והן משדרות משהו חדש. בין אם מדובר על דלתות בסגנון יפני, דלתות בסגנון פרופיל בלגי המשלבות זכוכיות או דלתות לא קונבנציונאליות המשלבות אבנים, פרזול, ידיות לא שגרתיות ועוד - שימוש באותן דלתות פנים מסייע לכם לאפיין את הבית ברמת הסגנון העיצובי.

דלתות פנים הזזה:
דלתות פנים משמשות פתרון מושלם לדירות קטנות ובפרט כדלתות כניסה לחדרי שינה וחדרי ארונות צרים. החיסכון במקום בשילוב המראה החדשני מהווים פתרון מצויין למגוון סגנונות של בתים ובעיקר - של דירות חדשות.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009