מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות פנים - מבפנים זה נראה אחרת:
אנשים מתלהבים מדגמים שונים ומעניינים של דלתות פנים כפי שהן מוצגות בקטלוגים באינטרנט, במגזינים וכמובן - באולם התצוגה. דלתות יפות, מעוצבות למשעי, מעניינות ולעתים גם במחירי מציאה (וזאת על רקע התחרות האגרסיבית בין החברות הרבות העוסקות כיום בעיצוב, ייצור, ייבוא, שיווק והתקנת דלתות וכן דלתות פנים). אך לעתים קרובות אנשים מוצאים את עצמם עם דלתות פנים שנראו מאוד יפה ב"חלון ראווה" אבל לא מתאימות לבית או בבית. במאמר זה תלמדו בדיוק איך להמנע משני סוגים האכזבות הללו בעקבות רכישת דלתות פנים לא מתאימות.

דלות פנים - אל תזלזלו באיכות:
רבים אומרים לעצמם את אותו דבר - דלתות פנים נועדו בסך הכל להפריד בין חדר אחד לשני. לא מדובר על דלתות ביטחון הרי... ולכן הם מרשים לעצמם לבצע שיקולים אמוציונאליים מבוססים על התלהבות רגעים וכמובן להסתמך על מחירים אטרקטיביים והנחות. אולם בפועל, דלתות פנים הן חשובות מאוד לאיכות החיים בבית. בעיקר כאשר חדרי השינה מרוכזים באותו חלק של הבית, מחוברים לאותו מסדרון צר - חשוב לבחור דלתות המעניקות לכם בידוד אקוסטי מירבי. מי שחדירת או, ולא הקטנה ביותר, מפריעה לו, צריך לבחור דלתות המגיעות עד הרצפה ונסגרות בצורה מושלמת, מי שחשוב לו נושא הפרטיות, צריך לחפש דלתות פנים עם מנגנון נעילה איכותי וכו'.

דלתות פנים - אל תזלזלו בתשתיות:
בכדי להנות מאותן דלתות פנים שמן הסתם נראות טוב, חייבים גם להשקיע בתשתיות. לדלתות רבות ובעיקר הקלות שבהן נוטות להיטרק ולהשמיע רעשים אך גם לפגות בקירות (כאשר הידית שורטת את הקיר או כאשר הדלת דורטת את הרצפה... חשוב לחבר תפסן לרצה כך שניתן יהיה לקבע את הדלת במצב פתוח בלי סכנת טריקה ומצד שני, כך שלא ניתן יהיה לפתוח את הדלת עד הסוף - עד שהיא פוגעת בקיר. דלתות פנים שורטות את הבלטות במקרים רבים אם לא דואגים לקנות דלתות פנים מעט יותר איכותיות (דלת מצופה שכבת לק השומרת הן על הדלת עצמה והן על הרצפה. מבחינת המידות - חשוב לבחור דלת המחוברת לציר חזק כאשר הדלת לא נוגעת ברצפה אלא נותרים כמה מילימטרים.

דלתות פנים - אל תזלזלו בשיקולים העיצוביים:
לא רק שלא מומלץ לזלזל בעיצוב פנים - אסור לזלזל בעיצוב פנים כאשר בוחרים דלתות פנים. מדובר על דלתות אותן רואים בכל מקום בבית, הן כאשר נמצאים מחוץ לחדרי השינה והן כאשר נמצאים בתוכם. הדלת היא גדולה ובעלת נוכחות מאסיבית בבית ולכן השקעה בה משמע השקעה בעיצוב פנים הבית באופן גורף. ישנם כיום סגנונות שונים ומעניינים של דלתות פנים: דלתות מינימליסטיות, דלתות בסגנון יפני, דלתות בסגנון כפרי, דלתות בסגנון עתיק ואריסטוקרטי, עם ידיות מתכת מעוצבות... בין אם אתם נמשכים לזכוכית, לעץ מלא, לאבנים או לאלומיניום, אולי אפילו לפלדה - יש כיום מבחר עצום! של דלתות פנים מעוצבות במגוון החומרים הללו בצבעים שונים ובמידות סטנדרטיות ואישיות.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009