מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות פנים משמשות אותנו כדי ליצור הפרדה בין חללים בתוך הבית שלנו. דלתות פנים יכולות להיות דלתות החל מהדלתות הכי פשוטות עד דלתות מעוצבות ויוקרתיות.

דלתות פנים עבור הרבה אנשים משמשות אותם כדי להפריד בין חללים בתוך הבית, בין אם זה כדי לקבל פרטיות בתוך חדרים מסוימים או למנוע כניסה של רעשים, אור או כל הפרעה אחרת שעשויה להיות. מהבחינה הזאת, דלתות פנים משמשות אך ורק כדי לחצוץ בין חללים בתוך הבית, וזאת על מנת ליצור איזה שהוא סדר מבני בתוך המבנה.
עם זאת, עבור חלק מהאנשים דלתות פנים הן דלתות בעלות ערך מוסף- ערך אסתטי, והם בוחרים את הדלתות שלהם בהתאם לעיצוב הכללי שהם רוצים לייצר בתוך הבית.
ז"א- לפי האווירה שהם רוצים להשרות בתוך הבית, תהיה זו אווירה כפרית, אווירה מודרנית או כל אווירה אחרת, הם מתקינים דלתות מעוצבות.

דלתות מעוצבות, בעוד זה רק חלק אחד מאוד קטן מסך כל הדלתות הקיימות בשוק, הוא עולם בפני עצמו. מהבחינה הזאת אנחנו יכולים לבחור בין מגוון מאוד גדול של דלתות פנים, בהתאם לרצונות שלנו, לצרכים שלנו וכמובן למחיר שאנחנו מוכנים להשקיע עבור דלתות פנים.
לעומת דלתות כניסה, דלתות פנים אינן צריכות להיות חזקות במיוחד או עמידות בפני פגעי טבע, זאת מכיוון שהן מותקנות בתוך חלל הבית והן ממילא מוגנות מאחורי דלתות כניסה ממוגנות. עם זאת, יש להן תכונות אחרות שצריכות להתקיים- דלתות פנים צריכות להיות מסיק מבודדות כדי למנוע כניסה של אור, רעש וכמובן לאפשר מתן פרטיות, בין אם על ידי פונקציה של נעילה או כל אמצעי אחר.

דלתות מעוצבות מאפשרות לנו ליצור איזו שהיא אווירה כוללת בתוך הבית תוך כדי שימוש של אלמנטים רבים. ביחד עם אלמנטים שונים כמו צבע, תאורה וצורות אנחנו יכולים ליצור בתוך הבית שלנו את האווירה שאנחנו רוצים, בין אם זו אווירה כפרית, אווירה מודרנית או אווירה של סבתות פולניות. דלתות פנים עוזרות לנו בעיצוב על ידי כך שנבחרות בקפידה כדי להתאים לעיצוב הכולל שלנו.
בין אם אנחנו מבצעים את עבודת עיצוב הפנים בעצמנו או מזמינים שירות של איש מקצוע כדי שיעשה את העבודה עבורנו, דלתות פנים הן אחד האלמנטים הקיימים בתוך העיצוב הכולל של הבית עבור חלק מהאנשים, ועבור אותם אנשים דלתות פנים מעוצבות הן חלק בלתי נפרד מהעיצוב הזה.

דלתות פנים משמשות אותנו כדי להפריד בין חללים. בין אם אנחנו בוחרים להוסיף ערך מוסף לאותן דלתות פנים בצורה של דלתות פנים מעוצבות או לא זה כבר שיקול שלנו.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009