מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות פנים משמשות אותנו כדי להפריד בין חללים בתוך חלל גדול יותר, זאת כדי ליצור סדר והגיון בתוך המבנה עצמו ולייעד שימוש של כל אחד מהחללים המחולקים למשהו אחר.
דלתות פנים זה משהו שמוכר לכולנו- כדי לקבל פרטיות, כדי לקבל חציצה בין חללים שאמורים להיות מופרדי או כדי למנוע כניסה של הפרעות למיניהן אנחנו משתמשים בדלתות פנים על בסיס יומי. כאשר אנחנו מגיעים הבייתה אחרי יום עבודה ונכנסים למקלחת, כאשר אנחנו סוגרים את הדלת של חדר השינה או כאשר אנחנו סוגרים דלתות פנים שמובילות לתוך המשרד האישי שלנו כדי למנוע הפרעות מיותרות.

דלתות פנים נועדו, בראש ובראשונה, לבצע הפרדה בין חללים. ז"א- לאפשר "איטום" של חדר מסוים על ידי סגירת פתח הכניסה אל תוך החלל הזה. הדבר הזה נועד, בין השאר, כדי לאפשר פרטיות בתוך החדרים למה שאנחנו רוצים לעשות. כך, למשל, בבית הפרטי שלנו אנחנו רוצים פרטיות כאשר אנחנו בשירותים, במקלחת או לפעמים אפילו בתוך חדר השינה שלנו.
בעוד דלתות פנים בראש ובראשונה משמשים אותנו כדי להפריד בין חללים, הרבה אנשים בוחרים לתת להתקנת דלתות פנים ערך נוסף, והוא הערך הייצוגי והעיצובי.

בעיניי אנשים מסוימים הבית שלנו מהווה מעיין כרטיס ביקור- הוא מעיד על מי שאנחנו, על מה שאנחנו או על מה שאנחנו רוצים להיות, ומהבחינה הזאת בחירה קפדנית של העיצוב בתוך הבית שלנו עשויה להעיד דברים כאלה או אחרים עלינו. באסכולה הזאת, העיצוב נקבע בעיקר לפי הסטאטוס והיוקרה שנקבל באמצעות עיצוב הבית שלנו. אחד האלמנטים עבור עיצוב הבית הוא התקנת דלתות פנים מעוצבות- דלתות פנים מעוצבות יכולות לנוע החל מדלתות מצופות פורמייקה, דלתות מעץ אמיתי עד לדלתות בעיצוב ייחודי שנעשות בהזמנה אישית בידי אמן. יהיו דלתות פנים אשר נבחר, הן משמשות אותנו כחלק מתוך מכלול שלם של עיצוב שבו אנחנו משתמשים באלמנטים רבים כדי להשרות את האווירה שאנחנו רוצים.

הבית שלנו הוא מחוז מבצרנו, ובתור מקום שכזה הוא צריך להיות מקום נעים, נוח וכמובן- ביתי. כדי להשיג את הנוחות הזאת הרבה אנשים בוחרים לעצב את הבית שלהם. בין אם אתם בוחרים לעצב את הבית שלכם בעצמכם או להזמין בעלי מקצוע שיעשו זאת עבורכם. ישנם הרבה אמצעים לעצב את הבית ואחד מהם הוא שימוש בהתקנת דלתות פנים מעוצבות, ואלה נותנות את המראה (או אפילו משלימות אותו) המבוקש בתוך הבית שלנו, תהיה זו אווירה כפרית, אווירה מודרנית, אווירה רגועה או נקייה.
בסופו של דבר השאלה היא מה בדיוק אתם מחפשים וכמה אתם מוכנים להשקיע עבור זה.
ברגע שזה ידוע השאר הוא קלי קלות. בהצלחה!
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009