מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות פנים משמשות אותנו כאשר אנחנו רוצים לבצע חציצה בין חללים.
דלתות פנים באופן ספציפי ודלתות באופן כללי נועדו כדי לבצע הפרדה בין חללים, ובדרך כלל, בצורה יותר מדויקת, להפריד בין חללים ציבוריים לבין חללים פרטיים.
כך, למשל, דלתות כניסה לתוך בתים יפרידו בין החלל הציבורי (הרחוב) לבין החלל הפרטי (הבית שלנו). כמו כן, בתוך הבית דלתות פנים יפרידו בין החלל הציבורי (מסדרון, סלון, מטבח) לבין החלל הפרטי (חדרים פרטיים, מקלחת ושירותים).

דלתות פנים באות במגוון צורות, צבעים ועיצובים ומאפשרות לנו לבחור מתוך מגוון רחב שעומד לרשותנו בשוק הישראלי או המיובא. דלתות פנים יכולות להיות דלתות פשוטות או דלתות מעוצבות, עשויות חומרים שונים וכמובן צבועה בחומרים שונים או מצופה פורמייקה וכן הלאה.
מהבחינה הזאת, מעבר לשימוש הסטנדרטי של דלתות פנים (ז"א- להפריד בין חללים), ניתן להתקנת דלתות פנים שימוש נוסף שמתבטא בערך שלו, והוא עיצוב פנים באמצעות דלתות פנים.

דלתות פנים בימינו הן לא תמיד רק כלי להפריד בין חללים. בעולם שבו אנשים רוצים שהבית שלהם יהיה כמה שיותר נוח, נעים ויוקרתי, אנשים מסוימים בוחרים לעצב את הבית שלהם, בין השאר, באמצעות התקנת דלתות פנים מעוצבות. דלתות פנים מעוצבות מאפשרות לאותם אנשים לבחור בדיוק מה האווירה שתהיה בתוך הבית שלהם ואיך הם ואנשים אחרים יראו את הבית שלהם. כך, למשל, יכולות להיות דלתות פנים יוקרתיות שנותנות תחושה של סטאטוס, עוצמה וכוח. כמו כן יכולות להיות דלתות פנים מעוצבות בהזמנה אישית ומעוצבות על ידי אמן. אלה עשויות לשדר מקוריות, חדשנות וכמובן ייחודיות.
יהיו דלתות פנים אשר יהיו שאנחנו רוצים לבחור לעצמנו, עומד בפנינו מבחר גדול מאוד של אפשרויות, ובסופו של דבר נשאלת השאלות- מה אנחנו רוצים בדיוק, לאיזה שימוש אנחנו מחפשים, מה האווירה שאנחנו רוצים ליצור באמצעות התקנת דלתות פנים וכמובן- מה המחיר שאנחנו מוכנים לשלם עבור הדלתות הללו.

דלתות פנים הן אמצעי להפריד בין חללים בתוך מבנה מסוים, בין אם אלה קירות שנבנו מראש או קירות גבס שהתווספו. דלתות פנים באות בהרבה צורות, גוונים, עיצובים וכמובן- מחירים, ומאפשרות לנו מבחר גדול ותחרות בתוך השוק של דלתות פנים.
בעוד דלתות פנים משמשות אותנו בעיקר כדי להפריד בין חללים, ישנם הרבה אנשים שמשתמשים בהתקנת דלתות פנים כחלק מעיצוב כולל של הבית ומתייחסים אליו כאל אלמנט עיצובי אחד מיני רבים.
מהבחינה הזאת דלתות פנים יכולות להיות חלק מהאווירה שאנחנו מנסים להכניס לתוך החלל, יהיה זה חלל ציבורי, תעשייתי, משרדי או פרטי.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009