מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות פנים, בימינו, הן לא רק אמצעי להפריד בין חללים בתוך הבית הפרטי שלנו. בימינו הן הפכו להיות מעיין סמל עיצובי עבור אנשים מסוימים שמשתמשים בהתקנת דלתות פנים מעוצבות כדי להעשיר את הבית שלהם ולהקנות לבית שלהם מראה יותר יוקרתי, יותר איכותי ויותר מעניין.

דלתות פנים בימינו הן עולם בפני עצמו.מבחר הדגמים, הגוונים, החומרים מהם עשויות דלתות פנים וכן הלאה הוא גדול ומאפשר מבחר גדול מאוד בשוק שאפשר לבחור מתוכו. במידה ואין משהו שאנחנו רוצים או מעוניינים בו ישנה תמיד האפשרות שנזמין בהזמנה אישית דלתות פנים עשויות ידי אמן.

דלתות פנים משמשות אותנו, בראש ובראשונה, כדי לבצע הפרדה בין חללים- כאשר אנחנו רוצים לקבל פרטיות בתוך חלל מסוים, כדי לייעד חלל מסוים עבור שימוש מסוים, כדי למנוע כניסה של רעשים והפרעות חיצונית לתוך חלל או כאשר אנחנו רוצים לנהל את החלל שעומד לרשותנו בצורה יותר טובה.
דלתות פנים בימינו, לעומת זאת, הן בעלות ערך מוסף והוא הערך הייצוגי שלהן- ערך אסתטי. הרבה אנשים בוחרים להתקין דלתות פנים מעוצבות כדי להקנות מראה יותר אסתטי, יותר נעים ויותר נוח עבור הבית שלהם, בין אם זה כדי לגרום להם להרגשה יותר טובה או כדי להעלות את הסטאטוס שלהם בעיניי עצמם ובעיניי אנשים שבאים לבקר.

הבית שלנו הוא מקום קדוש. הרבה אנשים בוחרים להתייחס אל הבית שלהם כמעיין מקדש שמייצג אותם ואת דרך החיים שלהם. מהבחינה הזאת הרבה אנשים היו רוצים בתים גדולים ומפוארים שיתארו את העושר (אבל לאו דווקא את האושר) שלהם, שבימינו מתפרש בעיניי רבים כסטאטוס ועוצמה. מהבחינה הזאת, העיצוב של הבית גם הוא חשוב כדי להקנות לבית מראה מרשים ויוקרתי, בין אם בעיניי האנשים הגרים בתוך הבית או בעיניי אנשים מחוצה לו.
האלמנטים העיצוביים העומדים לרשות אנשים הוא רב ומגוון ומתחיל החל משימוש בצבעים, צורות, תאורה, חלוקת מרחב ועוד מיני דברים רבים ומגוונים. אחד האלמנטים האלה הוא דלתות פנים מעוצבות- דלתות פנים מעוצבות משמשות אותנו כאשר אנחנו רוצים ליצור אווירה מסוימת בתוך הבית.
כך, למשל, התקנת דלתות פנים עשויות עץ יקנה למקום מראה יותר כפרי ושליו. אומנם, דלתות עץ דורשות תחזוקה מסוימת וטיפול מסוים, אבל מכיוון שהללו נמצאות בתוך חלל מסוים ואינן חשופות לפגעי מזג האוויר, הן הופכות להיות הרבה יותר רלוונטיות.
כמו כן, דלתות פנים יכולות לתאר אווירה מודרנית, אווירה נקייה, אווירה משרדית וכן הלאה- הכל תלוי במה אנחנו מחפשים וכמובן כמה כסף אנחנו מוכנים להשקיע בעניין.
כשהפרטים האלה ברורים וידועים הבחירה של דלתות פנים הופכת להיות הרבה יותר פשוטה ועשויה אפילו להיות מהנה (לכל חובבות או חובבי השופינג למיניהם)
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009