מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות פנים הן דבר שהופך להיות יותר ויותר פופולארי בתור אמצעי עיצובי בתוך החללים שבהם אנחנו משתמשים. דלתות פנים הן אמצעי שמשמש לעיצוב והקניית אווירה מסוימת בתוך החלל וכך מאפשר לנו לשחק עם העיצובים, האווירה ובאופן כללי התחושה שחלל מסוים נותן.

דלתות פנים בפרט ודלתות באופן כללי נועדו כדי לאפשר לנו ליצור הפרדה בין חללים. כך, לדוגמא, דלתות כניסה לתוך מבנה מפרידות בין החלל הציבורי שהוא הרחוב לבין החלל הפרטי שהוא הבית, המשרד וכן הלאה. כמו כן, דלתות פנים מפרידות בין החללים הציבוריים שהם המסדרון, הסלון והמטבח לבין החללים הפרטיים שהם החדרים הפרטיים בבית, השירותים והמקלחת.
דלתות פנים מאפשרות לנו ליצור לעצמנו פרטיות כאשר אנחנו רוצים ולדרוש את המרחב האישי שלנו באמצעות הקניית האפשרות לפתוח ולסגור דלתות, לאפשר כניסה או למנוע כניסה מאנשים, חפצים וכן הלאה.

דלתות פנים הן עולם בפני עצמו- האפשרויות העומדות בפני כל בנאדם שרוצה לרכוש לעצמו דלתות פנים הן רבות ומגוונות ומאפשרות לנו לבחור מתוך מגוון גדול שיוצר לנו ייחודיות. במידה ואנחנו רוצים ייחודיות מוחלטת ולוודא שהתקנת דלתות פנים בתוך הבית שלנו היא מקוריות וייחודית רק לנו, ניתן לבצע דלתות פנים בהזמנה אישית ואפילו מעוצבות על ידי אמן.
כאשר אנחנו עומדים מול קניה של דלתות פנים, בין אם זה עקב בית שרק עתה סיימנו לבנות (או במהלך הבניה) או כאשר אנחנו רוצים לשנות את האווירה בתוך הבית הפרטי שלנו, להתאים דלתות פנים לעיצוב או כל סיבה אחרת, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו כמה שאלות.
ראשית- מה בדיוק אנחנו מחפשים? האם אנחנו מחפשים דלתות פנים פשוטות או מורכבות?
אם אנחנו מחפשים דלתות פנים זולות או יקרות? מצופות פורמייקה או צבועות? וכן הלאה.
שנית- אנחנו צריכים להבין האם זה חלק מתוך עיצוב כולל שאנחנו רוצים להקנות לבית שלנו.
שלישית- אנחנו צריכים להבין מה התקציב שאנחנו יכולים להשקיע בקניה של דלתות פנים.
תיאורטית כל אפשרות שעומדת לרשותנו היא אפשרית ועשויה להיות טובה, הכל שאלה של האם אנחנו מוכנים להשקיע את הכסף שנדרש על מנת לקנות את המוצרים הללו במחיר שנדרש.

דלתות פנים מאפשרות לנו ליצור הפרדה בין חללים. כמו כן, דלתות פנים בימינו יוצרות עבורנו אלמנט עיצובי כחלק ממכלול שלם של עיצוב הבית. בעולם שבו הרבה אנשים רוצים בית יותר גדול, יותר מרשים, יותר יפה וכמובן יותר נוח, עיצוב פנים הפך להיות יותר פופולארי והשימוש באלמנטים עיצוביים נעשה יותר נפוץ. דלתות פנים זה אחד האלמנטים שעומדים לרשות האנשים, יהיו אלה אנשים שמעצבים את הבית שלהם או מעצבי פנים ששכרו את שירותיו, ומאפשרים שילוב ביחד עם אלמנטים אחרים ליצירת אווירה מסוימת בתוך הבית.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009