מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 דלתות כניסה

דלתות כניסה מברזל ומאלומיניום. דלתות כניסה מברזל ומאלומיניום הן דלתות העשויות מחומרים ייחודים. ברזל אלומיניום הן מתכות הדורשות חישול ועיבוד מורכב יחסית לדלתות מעץ ומחומרים קלים יותר לעיבוד. דלתות כניסה מברזל הן מוצר ייחודי הדורש עיבוד ביד אמן. דלתות אלו נראות לרוב כיצירת אמנות.
בדלתות מברזל ומאלומיניום נוכל לראות פיתוחי ועיצובים רבים. דלתות כניסה מברזל ניתן לבנות בגדלים שונים. דלתות ברזל יכולות לכלול גם מסגרת ברזל או אלומיניום שבתוכם זכוכית.
דלתות כניסה מברזל הן דלתות כבדות ועמידות בפני בלאי ומזג אויר. דלתות אלו מעבירות תחושה עצמתי ותחושה של הגנה. דלתות כניסה מברזל ישמשו להגנה בצורה טובה ויחד עם זאת דלתות כניסה אלו מעוצבות בצורה ייחודיות. דלתות כניסה כבדות מברזל ניתן לראות בכניסה לבתים פרטיים או לחניות פרטיות.
דלתות כניסה מאלומיניום הן לרוב דלתות המכילות מסגרת מאלומיניום, פרופיל אלומיניום שבתוכו מורכבת זכוכית. דלתות אלו מאפשרות כניסה של אור וחום. ודלתות אלה שונות במראן מדלתות מעץ או מחומרים אחרים.
דלתות כניסה מברזל הן מוצר ייחודיי ויוקרתי ועל כן מחירו גבוה. דלתות אלו הן לא בהישג יד של כל משק בית. דלתות כניסה מברזל הן על התפר של מוצר אמנותי ומוצר פרקטי שימושי וחיוני. פאת מחירן של דלתות הברזל תוך התייחסות לעבודה שבבתים רבים דלת ברזל היא מיותרת דלתות כניסה מברזל פונות לפלח שוק עליון.
אם בחרתם לרכוש דלת כניסה מברזל או אלומיניום לביתכם באפשרותכם לפנות לחרש ברזל היוצר דלתות כניסה מברזל ולבקש יצירת דלתות כניסה מברזל המתאימות לטעמכם לצורכיכם ולכיסכם. מוצר ייחודי זה מאפשר לכם לתת לביתכם נופך ייחודי ויוצא דופן.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009