מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות כניסה

 

דלתות כניסה לעומת דלתות פנימיות צריכות להיות עמידות ולספק הגנה. הדבר הראשון שצריכות דלתות כניסה לעשות הוא לספק לנו הגנה ובטחון. הגנה ובטחון מפני מבקרים לא רצויים והגנה ובטחון גם מפני תנאי הטבע. מבקרים לא רצויים יכולים להיות כמובן פורצים וגנבים אבל גם אנשים שאין אנו מעוניינים לפגוש ופשוט יכולים שלא לפתוח את דלתות כניסה כאשר הם מגיעים. חשוב לזכור כי בטחון דלתות מתחיל ביצרנית דלתות איכותית מספיק, כמו חברה אשר מתמחה בתכנון וייצור של : שערים, דלתות כניסה,מדרגות,פרזול,סורגים,דלתות וריהוט מיוחד. בייחוד כדאי שתתמחה במיגון ותהיה חברה המובילה בתחום דלתות כניסה והמיגון . כמו כן דלתות כניסה מגינות עלינו מפני כניסה של בעלי חיים לא רצויים אלינו הביתה כמו לדוגמא חיות מחמד של השכנים כגון, כלבים וחתולים. דלתות כניסה צריכות להיות עמידות בפני תנאי מזג אויר שונים כמו שמש חזקה, גשם, רוח וכמובן לחות וחלודה. בניגוד לדברים אחרים בבית, אנחנו לא מחליפים דלתות כניסה בתדירות גבוהה ולעיתים אין אנו מחליפים דלתות כניסה בכלל.

 

דלתות כניסה עשויות מחומרי גלם שונים. דלתות פלדה הן פופולריות ביותר אבל יש גם דלתות כניסה מעץ כמו עץ אלון או מהוגני ועוד, יש דלתות כניסה מברזל שעשויות בעבודת פרזול, יש דלתות כניסה מאלומיניום וזכוכית ועוד חומרים ושילובי חומרים רבים ומגוונים. אפשר כמובן לבחור דלתות כניסה סטנדרטיות ואפשר לבחור דלתות כניסה בעיצובים שונים. שתי האפשרויות טובות והבחירה בין דלתות כניסה סטנדרטיות לבין דלתות כניסה מעוצבות היא עניין של טעם ושל תקציב.

 

דלתות כניסה סטנדרטיות מגיעות במספר צבעים ודגמים לעומת זאת דלתות כניסה מעוצבות מגיעות בדגמים שונים וצבעים שונים וכן דלתות כניסה מעוצבות יכולות להיות מעוצבות באופן אישי ובלעדי עבורכם. בשני המקרים יש לזכור כי מספר מנעולים יכולים לשפר את הבטיחות של דלתות כניסה יותר מאשר מנעול אחד וכן סוג הצילינדר המותקן גם הוא משמעותי. יש צילינדרים למשל בעלי בקרת שכפול המונעים שכפול המפתחות וגם דבר זה תורם לבטיחותן של דלתות כניסה.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009