מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות כניסה, לא רק פריט בטיחות


דלתות כניסה כשמן, הן חפץ הראשון שנגלה למבקרים בבית שלכם. דלתות כניסה יכולות להיות מעוצבות בצורה סטנדרטית, דלתות כניסה יכולות להיות פשוט דלתות שננעלות היטב על מנת למנוע מפורצים את הגישה הישירה לחפצים שבתוך הבית. דלתות כניסה שכאלה לרוב מתמקדות באיכות החומר שמהן הן עשויות, חומר שהרבה יותר קשה לפרוץ אותו, והן מלוות במנעול חדיש, לפעמים אפילו יותר מאחד. דלתות כניסה שמתמקדות באספקט הביטחון אמורות לפנות לאנשים מפחדים. אנשים שמחפשים מענה לפחד שלהם דרך דלתות כניסה בטוחות, שניתן לסמוך עליהן שמור על ביטחון החפצים והאנשים ששוכנים במעורה שמאחוריהן.

אבל בבחירת דלתות כניסה לא חייבים להתייחס רק לאספקט הבטיחות. חשוב לדאוג לדלת איכותית, זה נכון תמיד, אבל אנשים רבים מגיעים כבר להכרה שאם פורץ מתכוון להיכנס לבית ולגנוב, הוא לאו דווקא בונה על דלתות כניסה לבתים כפתח שלו לבית או כדרך המילוט שלו, ולכן, יחד עם בחירת דלתות כניסה שהנן חזקות ויציבות, יש להם עוד כמה דרישות, דרישות סגנוניות.

כאמור, דלתות כניסה הן הדבר הראשון שנגלה למתארח הפוטנציאלי בביתכם, דלתות כניסה הן שיוצרות את הרושם הראשוני ביותר על מי שמתדפק על דלתכם וכולנו הרי רוצים ליצור רושם טוב על האנשים שחשובים לנו, שבאים לביתנו לארוחת ערב או קפה אחר הצהריים, אז למה לא להתחיל את הרושם הטוב כבר מדלתות כניסה?

לרוב המחשבה על עיצוב הבית מתחיל ונגמר בפנים הבית, דלתות כניסה, בדירות בבניינים לפחות, זוכות להתעלמות גמורה, כי אנשים יוצאים מתוך הנחה שהן כבר שייכות לחדר המדרגות. במקרה הטוב מעטרים דלתות כניסה בשלט חינני עם שמות בני המשפחה, לא יותר מזה. אולי הגיע הזמן לשנות את זה, ולתת לנפש היצירתית שלנו לעצב גם דלת יפיפייה, שתייצג את תושבי הדירה אותם היא משרתת.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009