מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מחיצות עוזרות לנו ליצור סדר בתוך החללים שאנחנו שוהים בהם.
לעיתים יש לנו חלל אחד גדול שבו הכל נמצא אחד בתוך השני ואחד על השני. הדבר הזה יוצר חוסר סדר ולעיתים חוסר יעילות- כאשר המשרד הביתי שלנו נמצא בחדר האירוח שבו הילדים כל הזמן משחקים, או ליד הטלוויזיה שפועלת בדיוק על הסדרה האהובה עלינו, הרבה יותר קשה לנו לשים לב לעבודה שלנו ואנחנו לעיתים קרובות מתפתים לא לעבוד כדי לעסוק בדברים אחרים.

כאשר חדר השינה שלנו צמוד למטבח (והדבר הזה קיים, למשל, בדירות חדר) לפעמים כשאנחנו הולכים לישון אנחנו מתפתים לאכול לפני ולו רק מהריר שעולה לנו כשאנחנו חושבים על האוכל הנפלא שיש בתוך המקרר שלנו (שזה גרוע כשלעצמו- לאכול לפני השינה).

על מנת להימנע מכל מיני מצבים שעשויים להיות לא יעילים במקרה הטוב ומזיקים במקרה הרע, מחיצות באות לעזרתנו- מחיצות נותנות לנו את האפשרות לעשות הפרדה בין חללים שלא אמור להיות בהם שום קשר. מחיצות נותנות לנו את האפשרות ליצור הפרדה ועל ידי כך למנוע הסחות דעת מיותרות ובאופן כללי לעשות סדר יותר גדול בתוך הבית. במקום שיהיה לנו חלל אחד גדול שבתוכו נמצאים כל הדברים אחד על השני, יש לנו כמה חלקים שמופרדים על ידי מחיצות שלכל אחד מהחללים הקטנים האלה ייעוד ספציפי. כך למשל מחיצות יפרידו בין המטבח, חדר האירוח, חדר העבודה וחדר השינה ויעזרו לנו ליצור לעצמנו סדר ולעיתים הרבה יותר יעילות כשבמקום לחשוב על אוכל נוכל באמת לעבוד כשאנחנו מתיישבים בתוך המשרד הביתי שלנו ובמקום שחדר השינה יהיה בתוך חדר האירוח ויהיה חשוף לכל מי שאנחנו מביאים לתוך הבית, חדר האירוח יהיה בנפרד מחדר השינה ואז נוכל לשמור על הפרטיות שלנו.

ניתן למצוא גם מחיצות דקורטיביות כמו קירות גבס, שניתן לנצל אותם לנישות כמו מדפים שיכילו כל מיני פריטים, או להתקין תאורה יוקרתית ומעניינת שיעניקו נופך מעניין ועיצובי למחיצות הללו. מי שמעוניין, ליצור נישות מקירות גבס ולהציב עליהם מוצרים כבדים כמו טלוויזיה למשל, יהיה חייב לדאוג לחיזוק של מחיצת הגבס.  ניתן לחלק ולנצל חדרים מבלי לבנות או ללכלך את הדירה או המשרד באמצעות מחיצות העשויות מגבס או בנייה של קירות גבס. לא ניתן לראות את החיבורים בתקרה או ברצפה, וכל אחד יכול לחשוב כי מדובר בקרות רגילים. האפשרות של התקנת קירות ומחיצות גבס, היא הרבה יותר זולה והעבודה והחלוקה נעשים במהירות.

עולם של אפשרויות, באמצעות מחיצות דקורטיביות

יש הרבה שאוהבים את המחיצות היפניות, שהן ממש חגיגה לעיניים. מחיצות אלה עשויות מזכוכית ומעץ, והן מחולקות לריבועים סימטריים. המראה של מחיצות יפניות הוא מראה מעוצב ויוקרתי, וניתן לראותן בהרבה משרדים ובתים בארץ. ללא ספק, הסגנון האתני החל לכבוש אותנו במהרה, ואו מוצאים עיצובים מעניינים של מחיצות מהממות העשויות מחומרים שונים ואיכותיים. יש אנשים שמחלקים בתבונה את ביתם או דירתם, באמצעות הוספת חדר בדרך הפשוטה והחכמה ביותר, כמו הוספה של חדר באמצעות מחיצות דקורטיביות קבועות. נתן למצוא מגוון של אפשרויות באמצעות מחיצות דקורטיביות העשויות מחומרים שונים ומגוונים. אם חשבתם להתקין מחיצות מגבס, הן ממש כחומר ביד היוצר, היות וניתן ליצור בהן דוגמאות  כמו ריבועים, עיגולים ואפילו קשתות מעניינות. קירות או מחיצו הגבס מחוברים לרצפה, כך שניתן לרצף את הבית או הדירה, ולאחר מכן להחליט היכן למקם את המחיצות מבלי לפגוע ברצפות. תוכלו למצוא מגוון של רעיונות המגזינים לעיצוב הבית ובאתרי האינטרנט, שמהם תוכלו אף לשאוב הרבה רעיונות.

 

 

 ‏

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009