מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מחיצות נועדו ליצרו הפרדה בין חללים או ליצור הפרדה בתוך חלל שכביכול אין בו הפרדה כדי לדמות הפרדה.

מחיצות עוזרות לנו ליצור סדר בתוך החללים, בין אם החללים האלה נמצאים בתוך הבית הפרטי שלנו או בתוך המשרד שאנחנו עובדים בו. מחיצות עוזרות לנו ליצור סדר כאשר אנחנו יוצרים אזור מוגדר לכל דבר שאנחנו רוצים.

זה נעשה די מוכר- דירות חדר ענקיות שבהן הכל עולה אחד על השני בלי שום סדר ברור. כאשר אנחנו משתמשים במחיצות אנחנו יכולים להגדיר לעצמנו הפרדה בין חלקים שונים של הבית. כך, למשל, יהיה לנו את אזור המטבח, אזור העבודה, אזור השינה ואזור האירוח- כל אלה, בעוד בעבר היו אחד בתוך השני בתוך חלל אחד גדול, עכשיו נפרדים על ידי מחיצות שמגדירות בצורה הרבה יותר ברורה את הייעוד של כל חלק.

לשם מה מחיצות טובות בכלל? מחיצות עוזרות לנו לעשות סדר, גם בתוך החלל שאנחנו שוהים בו וגם בתוך הראש שלנו. כאשר המשרד הביתי שלנו נמצא קרוב מדי למטבח, אנחנו נחשוב על אוכל כל פעם שנתחיל לעבוד. כנ"ל לגבי מקום השינה שלנו- נרצה לישון כי המיטה קורצת לנו מזווית העין. מחיצות עוזרות לנו להתמקד בדברים שאנחנו צריכים להתמקד בהם, ובהם בלבד- מחיצות עוזרות לנו ליצור אזור מוגדר וספציפי לפי ההעדפות והרצונות שלנו וכך ליצור סדר הרבה יותר טוב בתוך הבית שבסופו של דבר יוצר סדר ויעילות מוגברת בשבילנו.

מחיצות הן כלי שימושי כדי ליצור הפרדה בין חללים שכביכול אין בהם הפרדה אבל מומלץ שתהיה ביניהם הפרדה. מחיצות יוצרות לנו סדר בתוך הראש כשהן מגדירות אזור מוגדר לכל תחום בתוך החלל שלנו.

מחיצות דקורטיביות לבית ולמשרד

יש היום הרבה מוצרים יפים ומיוחדים להפרדה של חללים שונים לעסק או לבית, כמו מחיצות דקורטיביות לבית ולמשרד. ניתן לחלק חללים גדולים בהוצאה קטנה יותר מאשר הרכבת קירות ודלתות. מחיצות דקורטיביות לבית ולמשרד יכולות להיות מאוד מעוצבות ובהתאמה לסגנונות המקובלים בבית או במשרד. המחיצות, יכולות להגיע בגדלים שונים וליעדים רבים, כמו למשל לחדרי ארונות, למרפסות, להפרדה בין שירותם או חדרי אמבט הנמצאים ביחידת הורים ועוד. ניתן לרכוש גם מחיצות מתקפלות או לרכוש דלתות אקורדיון שניתנות להזזה. ניתצן להרכיב הרבה סוגים של מחיצות דקורטיביות לבית ולמשרד חלק ניידות, חלק קבועות, הכול תלוי בעיצוב ובתקציב שלכם. היתרון של המחיצות הדקורטיביות, שהן יכולות להיות מעץ, מפורניר מאלומיניום ועוד, חלקן יכולות להיות שקופות, וחלקן אטומות. ניתן למצוא מחיצות דקורטיביות לבית ולמשרד אקוסטיות, כך שהן יכולות לבודד רעשים. מי שמעוניין בהפרדה בבית לחדר העבודה שלו, יכול בהחלט להשתמש במחיצות אקוסטיות. גם באולמות אירועים, ניתן למצוא מחיצות דקורטיביות על מנת להפריד בין האירועים  השונים, מחיצות אלה לאולמות, הן מרהיבות ביופיין ומאוד נוחות לשימוש בכל התחומים.

מחיצות דקורטיביות בסגנון אתני

היום ניתן למצוא מחיצות דקורטיביות לבית ולמשרד, בסגנון אתני. ניתן למצוא מחיצות בסגנון הודי, יפני ועוד. המחיצות הללו הן מרהיבות מיופיין, ועשויות מחומרים איכותיים כמו עץ , ברזל וזכוכית. ניתן למצוא גילופים אמנותיים במחיצות ההודיות, כמו גילוף של בעלי חיים כמו פילים, צמחים או פרחים. ניתן למצוא מחיצות דקורטיביות עם שני כנפיים שלוש או ארבע, ניתן להתקין למחיצות אלה צירים כך שיוכלו אף להתקפל. יש הרבה יתרונות במחיצות דקורטיביות כמו קלות השימוש בהן, ההתקנה שלהן היא מאוד פשוטה. ניתן לנצל חללים בחדר באמצעות המחיצות הללו, הן יציבות ומעוצבות להפליא. 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009