מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות 

חלונות מהווים כעיניים של הבית, ובתור העיניים של הבית הם משמשים לנו כפתח לנשמה של הבית- דרך חלונות הבית אנחנו יכולים להשקיף מחוץ לבית. בין אם אנחנו רואים מולנו שדות אינסופיים של ירוק או את הרחוב ההומה, חלונות הבית מקשרים אותנו לסביבה שבחוץ. הם מאפשרים לנו לזכור שאפילו שאנחנו מנותקים מהסביבה הציבורית כשאנחנו נמצאים בתוך החלל, יהיה זה הבית או המשרד שלנו או כל מקום סגור אחר, אנחנו עדיין חלק מהעולם הזה.

חלונות הם חרב פיפיות. כמו שהם מאפשרים לנו לצפות החוצה אפשר, דרכם, לצפות פנימה. היתרון שיש לנו בתור האנשים שנמצאים בתוך החלל הוא להתקין וילונות או תריסים (או שניהם ביחד) כדי להחליט מתי ובאיזה מצב אנחנו רוצים להיות חשופים. מהבחינה הזאת אפשר להגיד שאי אפשר לחשוף בלי להיות חשופים (אי אפשר להתבונן החוצה בלי לאפשר לאחרים לראות אותנו, אלא אם יש לנו חלונות חד-צדדיים).

חלונות, בנוסף לכל אלה, יכולים להיות גם פתח לכניסה של יצורים חיים לא רצויים. בין אם אלה יתושים, זבובים, יונים, חתולים או אפילו בני אדם שאינם מוזמנים וזוממים מזימות לגנוב לנו מתוך הבית, חלונות הם פתח כניסה לכל אותם יצורים, וכמו כל פתח כניסה אנחנו צריכים להגן עליו באמצעים הדרושים כדי שהכניסה אליהם לא תהיה אפשרית, לפחות לא בקלות. התקנה של סורגים, אזעקה או כל אמצעים אחר יכול לפתור את הבעיה ולעשות לכם חיים שקטים.

חלונות יכולים להיות יצירת אמנות בתוך הבית- שימוש במסגרות מיוחדות או שימוש בויטראז' כדי ליצור חלונות מיוחדים יכול לתרום באופן משמעותי לעיצוב הכולל של הבית וליצור מהבית ממש יצירת אמנות.

חלונות ותריסים חשמליים, יש להזמין רק  באמצעות חברות ידועות שיש להן מוניטין של שנים. רוב חלונות ותריסים היום, עשויים מאלומיניום שהוא חומר מעולה ועמיד בפני תנאי מזג האוויר בארץ. ניתן למצוא היום חלונות ותריסים מעוצבים בצבעים שונים והם הרבה יותר דקורטיביים. יש מגוון של דוגמאות ותוכלו לבחור אותם מתוך גלריית התמונות מאתרי האינטרנט. ניתן למצוא דוגמא שנראית ממש כמו עץ, מאלה האוהבים את המראה הטבעי או הכפרי יותר, יש היום טכנולוגיות משוכללות של צבע שהתריס והחלון יכולים להיראות כאילו הם עשויים מעץ.

לבחור תריסים וחלונות לבית מואר ונעים יותר

הבחירה של חלונות ותריסים היא ממש קריטית, ולכן, יש למצוא את העיצוב והגודל הנכון של החלונות ולמצוא להם את התריס המתאים שבאמצעותו תוכלו לכוון את הרמה הרצויה של אור וצל. חלונות ותריסים העשויים מאלומיניום, אינם דורשים תחזוקה ומחירם הוא נמוך. תוכלו לברר בכמה מפעלים שמייצרים ומתקינים חלונות ותריסים העשויים מאלומיניום וכך תמצאו את המחיר הטוב ביותר עבורכם. ניתן לצין, כי הבידוד הטוב ביותר של התריסים והחלונות בבית הוא באמצעות תריסים וגם חלונות העשויים מאלומיניום. אין חשש כי תחדור רטיבות או לחות לבית ואתם מוגנים גם מהקור וגם מהחום .בענף הבנייה, משתמשים היום המון באלומיניום, כי הוא חומר חזק , יעיל, מבודד וזול יותר. ניתן למצוא חלונות בגדלים שונים, ותוכלו לבחור את העיצוב הרצוי לכם. גם מבחינת החזות של הבית, העיצוב היום של תריסים וחלונות מאלומיניום הוא הרבה יותר איכותי ויוקרתי, והבית שלכם יעלה את ערכו אם תחליפו בו תריסים וחלונות מאלומיניום. ניתן לחסוך הרבה באנרגיה וכסף, כאשר יש לנו חלונות ותריסים העשויים מאלומיניום, בגלל שהאור חודר לביתנו יותר שעות ואין צורך להדליק אורות בבית, וכן, הבידוד של הקור והחום מעולה כך אין צורך להדליק הרבה שעות את המזגן.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009