מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות

לא תמיד קל למצוא חברה איכותית שתספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים בעת שיפוץ. בעיקר כאשר מדובר ברכישה של חלון חדש לבית, העסק קצת מתחיל להסתבך. לא תמיד יש חברה איכותית עם ותק, אשר הייתה לאחת מסדנאות החלונות הראשונות בארץ שעסקו ביצור רהיטי מתכת, וכן מעניקה ללקוחותיה מגוון של עבודות אלומיניום ומייצרת אלומיניום לבניינים.  כאשר מדובר במוצרים שיהיו בביתנו שנים רבות, מומלץ להיעזר דווקא בחברה אמינה דייה אשר עוסקת בעבודות אלומיניום, חלונות, תבנייה קלה, מבנים ניידים ועבודות חשמל. אם אתם מחפשים עוד טיפים ורעיונות כיצד לשפר את הבית באמצעות חלונות - רצוי שתמשיכו לקרוא!

חלונות הם העיניים של הבית. דרך חלונות אנחנו יכולים לראות את כל מה שורה מחוץ לבית שלנו ודרך החלונות אחרים יכולים לראות מה קורה בתוך הבית שלנו. מכיוון שכך ובהתאם לזאת אנחנו בדרך כלל רוצים איזו שהיא הגנה על החלונות שלנו, בין אם זה בצורה של תריסים או וילונות- חלונות הם מה שמאפשר לנו ליצור חציצה בין החיים הפרטיים והאינטימיים שלנו לבין החיים הציבוריים.

חלונות יכולים להיות אחד הדברים הכי מקוריים ויפים בתוך הבית שלנו. האפשרות שלנו ליצור גם מסגרות לחלונות וגם חלונות עשויים בצורה מקורית ונפלאה יכולים ליצור מראה מאוד יפה לבית- שימוש בויטראז' או שימוש בעיצובים מקוריים לחלונות יכולים ליצור מראה מאוד מקורי ומאוד מעניין וכך ליצור לעצמנו חלונות שיוצרים בית הרבה יותר יפה.

עם זאת, חלונות גם מהווים חרב פיפיות- דרך חלונות אנשים יכולים להיכנס לתוך הבית שלנו- אנשים שאינם רצויים בתוך הבית שלנו ואנחנו לא רוצים שיכנסו לתוכו. ולכן כדאי לשים לב גם להגנה שאנחנו שמים על חלונות כדי למנוע אנשים (ומיצורים חיים באופן כללי- זבובים, יתושים, יונים וכדומה) להיכנס. חלונות יכולים להיות אחד הדברים הכי מרתקים בבית שלנו- הם מאפשרים לנו לראות את מה שקורה בחוץ ויכולים ליצור אווירה מאוד מיוחדת בתוך הבית, תלוי איך מעצבים אותם ואיך הופכים אותם למקוריים בבית שלנו.

חלונות הם העיניים של הבית, ובתור העיניים של הבית הם גם פתח לנשמה של הבית. אם חלונות הן העיניים, תריסים ווילונות הם העפעפיים לאלה מאיתנו שאינם רוצים להיות חשופים לחלוטין לאנשים שמבחוץ יכולים לראות מה קורה בפנים.

חלונות ותריסים

חשוב שבביתנו תהיה הגנה טובה מפני פריצות ובמיוחד בבתים הפרטיים, יש צורך במיגון טוב כמו חלונות ותריסים. כל דבר שהוא חזק ועמיד בפני פריצות רק ירתיע את הפורצים. השימוש היום בתריסים חשמליים, הפך להיות שכיח ומחירם של התריסים הללו ירד. כל אחד יכול להחליף את התריסים הישנים שלו בתריסים חשמליים עם מנגנון חזק שימנע מפריצה לבית. יש יתרונות רבם בתריסים  החשמליים גם כיוון האור או הצל הרצוי לנו, אין מורך להשתמש בכוח על מנת להעלות או להוריד את התריסים והכול מעשה באמצעות כפתור חשמלי או שלט רחוק לתריסים חשמליים משוכללים יותר.

חלונות התגשמו..

מי שתמיד חלם על חלונות או תריסים שיהיו יפים, נוחים ומיוחדים, יוכל להגשים את החלום באמצעות פנייה ליצרני אלומיניום, המייצרים המון תריסים וחלונות בעיצובים מיוחדים ושונים. תוכלו לבחור מתוך הקטלוג את הדוגמא והצבע הרצויים לכם, גם הבית שלכם מבחינה חזותית ייראה נהדר, וגם תוכלו לקבל הרבה יותר אור בבית ולראות את הנוף בקלות מהחלונות  שבהם תבחרו. תוכלו לחלק את החלונות שלכם כמו בחלונות הבלגיים, שבעבר היו עשויים מברזל כבד יותר, אך היום בקלות, באמצעות האלומיניום, ניתן למצוא את העיצוב והחלוקה הרצויה לכם. למי שיש בית בסגנון כפרי ויש לו גם פרקט, חלונות בעיצוב בלגי, יהיו מושלמים למראה מושלם ומרהיב של בית כפרי, מלא אור ונוף. ניתן למצוא היום מגוון פריטים לבית שיתאימו לכם וכולם עשויים מאלומיניום שהוא מצד אחד חומר חזק אך מצד שני הוא קל במשקל וקל לעיצוב. אם ראיתם חלון בבית של משפחה או חברים, שממש מצא חן בעיניכם, תוכלו תמיד לשאול מי ייצר והתקין אותו עבורם. 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009