מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 גדרות הן מה שאנחנו משתמשים בו כדי להגדיר שטח מסוים כפרטי ולדרוש עליו בעלות.
גדרות משמשים אותנו כשאנחנו רוצים לתחום שטח- כשאנחנו מפרידים שטח מסוים, בין אם קנינו או השכרנו אותו, ומגדירים אותו כפרטי לעומת שטח ציבורי.
דוגמא לכך היא קניית שטח אדמה- כשאנחנו קונים שטח אדמה, בין אם זה משק או כל מקום אחר, הגבולות שלו אינם ברורים תמיד. אנחנו צריכים לשים גדרות כדי להבהיר מה הגבולות של שטח האדמה הפרטי שלנו וכך למנוע אי הבנות בין אנשים-
אנשים לא מסוגלים לנחש מה גבולות של שטח מסוים בלי שתהיה לכך הוכחה. במקרה הזה גדרות מסמלים את התחום של השטח הפרטי שלנו- למרות שמעבר לרוב הגדרות ניתן לעבור, זה כאילו נכנסים לשטח אחר- שטח שאנחנו מסכימים שככל הנראה שייך למישהו ובבעלותו ואנחנו מסכימים לנהוג לפי חוקי הבית שלנו כשאנחנו נכנסים לשטח ששייך לו.

גדרות באות בגדלים שונים, מחומרים שונים ובצבעים מפה ועד הודעה חדשה. המותרות שלנו בשימוש של גדרות זה הזכות לבחור מאיזה חומר אנחנו רוצים ואיך זה יראה- גדרות מעוצבות זה דבר שכיח בימינו ואפשר להוסיף אלמנט דקורטיבי למשהו שבעקרון לא יפה.
בעוד יש אנשים שחושבים על גדרות כמשהו שכולא אנשים בתוך תחום מסוים, גדרות בעצם מגדירות תחום- הן מפרידות בין שטח פרטי לבין שטח ציבורי. זה משהו שלעיתים אנשים מתעללים בו ומגדילים את שטח הבית שלהם ע"י קביעה של גדרות, גם אם בפועל השטח לא שייך להם מכורח החוק (וזה מזכיר את חומה ומגדל, אגב).

גדרות נועדו ליצור הפרדה בין שטחים פרטיים לשטחים ציבוריים. אנחנו משתמשים בגדרות כי להבדיל את השטחים האלה וכדי ליצור חציצה ביניהם, לנוחיותו ונוחיות כל האנשים שאינם מורשים או כן מורשים אל השטח הזה.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009