מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת חלונות

בונים בית חדש? משפצים דירה? מאמרים זה, הבא להעניק לכם את כל הכלים לבחירת חלונות בצורה מושכלת נועד במיוחד עבורכם. במאמר זה תקבלו את כל הטיפים והעצות לבחירת חלונות בצורה הנכונה ובעיקר תדעו מה לא לעשות (מאלו טעויות להמנע) בעת רכישת חלונות. זכרו, כי לא משנה איזה טיפ תקבלו, בתור התחלה - הכי חשוב למצוא חברה איכותית שמתמחה, וכן עוסקת בתחום עבודות החלונות, עם צוות הרכבות מלווה החברה את הלקוח בכל שלבי הרכישה ואתם יודעים כי יש לכם על מי לסמוך.

רכישת חלונות דרך האינטרנט - רק תור התחלה:
האינטרנט הוא כלי מצויין להתרשם מסחורה של חברות, לקבל רעיונות, להבין פחות או יותר מה טווח המחירים אבל - האינטרנט הוא לא הפלטפורמה הנכונה לבחור חלונות. חלונות זה מסוג הפריטים שצריך לראות בעיניים. נכון, יגידו הפרקטיים מביניכם, חלונות הם "כולה" פתחי אוורור על הקירות עם אופציה לפתוח ולסגור אבל - חלונות הם בעלי נוכחות עצומה על גבי קירות. ככל שאתם בוחרים חלונות רחבים יותר כך יש להם יותר נראות על פני החדר ולכן חשוב שסגנון של חלונות יהיה בהתאם לסגנון העיצובי של החדר. אם הסלון מרוהט באמצעות רהיטי עץ בהיר וריפוד בהיר, מומלץ מאודשלא לבחור חלונות עם מסגרות מעץ קהה וכו'.

בכדי לוודא התאמה מקסימלית של חלונות לחדר או חלל צריך להגי ולבחון אותם פיזית וכמו כן, כפי שצויין, חלונות נועדו לפתיחה וסגירה מלאה או חלקית על בסיס יומי ולכן חלונות חייבים להיות נוחים לתפעול ונוחים לתחזוקה וזה כבר ענין אישי ולכן, כל מי שרוכש חלונות חייב להגיע ולבחון אותם באופן "אישי".

התאמת חלונות לחדרים וחללים שונים בבית:
אם אתם בוחרים חלונות לכל הבית בבת אחת, זכרו כי הבית מחולק לחדרים ולחללים שונים וסוג של חלונות שיתאימו לחדרי שינה של המבוגרים לא תמיד יתאימו לחדרי שינה של ילדים וכו'. אל תנסו ליצור אחידות בבית באמצעות חלונות אלא בחרו חלונות מתאימים לכל חדר בנפרד. זכרו גם לאיזה כיוון פונה כל חלון (חלונות הפונים לכביש ראשי וסואן, מומלץ שיהיו קטנים, עם טריסים וזכוכית עבה כך שיאפשרו בידוד מאקסימלי ואם מדובר על נוף לחצר אחורית יפה ושקטה - כמובן שמדובר על בחירת חלונות גדולים המאפשרים תמונה פנורמית לנוף).

חלונות אלומיניום

האלומיניום הוא חומר קל גמיש ונוח לעיבוד ונתן לייצר ממנו בקלות חלונות אלומיניום שהפכו להיות מאוד פופולריים בשנים האחרונות. עם אלומיניום משתמשים גם בבנייה קלה ובענפי הבנייה הנוספים. החומר הוא חומר מבודד, האלומיניום אוטם מפני רטיבות וקור או חום. ניתן לייצר חלונות אלומיניום דקורטיביים, כמו חלונות בלגיים שמחלקים אותם באמצעות ריבועים. אפשר בקלות עם הטכנולוגיה המתקדמת בעידן שלנו, לצבוע את האלומיניום בכל צבע, ולהעניק לו מראה של עץ אמיתי באמצעות צביעה מיוחדת.

היכן כדאי לנו לרכוש חלונות מאלומיניום?

יש חברות שמתעסקות עם ייצור של חלונות אלומיניום וגם דלתות וכל מה שקשור לבית ולחצר, אפילו מעקות העשויות מאלומיניום הפכו להיות מאוד פופולריים, כי ניתן ליצור מהם צורות ופיתוחם מעניינים, גם לגדרות וגם לשערים. כדאי , כי תיפנו לחברה ידועה בתחום האלומיניום, וכך תהיו בטוחה שרכשתם חלונות אלומיניום , מחברה בעלת שם ומוניטין, שתעניק לכם גם אחריות מלאה על המוצר שאותו רכשתם. יש לבדוק הצעות מחיר שונות מכמה בעלי מקצוע, או חברות שמייצרות ומתקינות מוצרי אלומיניום כמו דלתות, חלונות וכל מה שקשור למוצרים מאלומיניום. גם תריסים חשמליים העשויים מאלומיניום הפכו להיות יותר נפוצים כי הם קלים יותר ומתאימים גם לחלונות העשויים מאלומיניום. ניתן לשלב זכוכית דקורטיבית שיגרמו לחלון להיות אקסקלוסיבי יותר בשילוב של האלומיניום. ניתן למצוא יצירות אמנות של ממש, כאשר מתקינים ומעצבים את החלונות העשויים מאלומיניום לפי בחירתכם. חלונות העשויים מאלומיניום, מתאימים בד בבד עם תריסים חשמליים העשויים אף הם מאלומיניום, ניתן למצוא תריסים כאלה המקלים עלינו באמצעות הפעלתם עם מתג חשמלי או באמצעות שלט רחוק.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009