מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


חלונות - לא תאמינו מה מוצאים כשמחפשים

היום כבר לא קונים בתים מהקבלן "קומפלט" יחד עם דלתות, חלונות וכל יתר הפריטים אשר מגיעים עם הבית בשטנצה קבועה. בין אם אתם קונים בית פרטי ובין אם אתם קונים דירה בבניין דירות גבוה, יש לכם את האופציה לבחור פריטים רבים בבית כשהחשוב ביניהם הוא חלונות ודלתות.

בעבר לא היו הרבה אופציות לכן קבלנית פשוט תכננו חלונות סטנדרטיים, בגדלים סטנדרטיים עם טריסים מתקפלים ודלתות זכוכית... אבל כיום, יש כל כך הרבה אופציות לבחירת סוגים של חלונות לבתים, אופציות זו לא מילה ממצא - יש תעשייה שלמה סביב הנישה של חלונות לבית.

החל מתכנון חלונות בגדלים לא סטנדרטיים: חלונות גדולים יותר המאפשרים מבט פנורמי על כל מה שמתרחש סביב, חלונות מזכוכית חלבית, חלונות על הקונספט של פרופיל בלגי, חלונות עם תריסים חשמליים ועוד. רק תגידו אילו סוגים של חלונות מעניינים אתכם ותראו שיש לא מעט בתי עסק שמייצרים, מייבאים, משווקים ומתקינים חלונות מסוג זה. רק תגידו...

ענף הבניה בארץ התפתח לאין שעור. בכל מקום בארץ בונים פרויקטים חדשים לאורך, לרוחב ובעיקר לגובה. תנופת הבניה המואצת של מבנים משרדים וכן של יחידות דיור חדשות תורמת לעסקים רבים הבנויים על ענף הבניה ישירות (היינו אדריכלים, קבלנים ועוד) וכן לתעשיית המשנה המספקת פתרונות ליחידות דיור חדשות ומשופצות. בין התעשיות המשגשגות להן ניתן למצוא את תעשיית הדלתות, חלונות, פרופילים בלגיים, דקים ועוד. עבור מי שכרגע נמצא בשלב תכנון בית, רכישת בית חדש או שיפוץ בית ישן, עבורכם זו תקופה נהדרת לבחון אתכל האופציות. יש כיום תחרות גדולה בין הרשתות, היבואנים וכן בין בעלי מקצוע פרטיים (זגגים, נגרים, רתחים ועוד) כך שככל שיש יותר תחרות כך אתם כצרכנים נהנים ממבצעים חמים יותר, הטבות ותנאי תשלום נוחים יותר. לא צריך להרחיק בכדי למצוא חלונות - ניתן להתחיל מהבית באמצעות האינטרנט.

איכות העבודה והגימור בהתקנה של חלונות אלומיניום הם חשובים מאוד ולכן, רק בעל מקצוע מיומן, יוכל להרכיב את החלונות או  הדלתות שעשויים מאלומיניום. מתכת כמו אלומיניום, עמידה בתנאי מזג האוויר בארץ וחלונות או דלתות העשויים מאלומיניום, יכולים להחזיק מעמד המון שנים, אפילו שמדובר במתכת קלה. נציג החברה ממנה הזמנתם את חלונות אלומיניום, יכול לייעץ לכם לגבי מנגנוני הפתיחה השונים של חלונות האלומיניום, במיוחד בחדרי הילדים על מנת שיהיה לכם ביטחון לגבי הילדים שחלילה לא תקרה להם תאונה. האלומיניום אינו חומר יקר והוא מתאים לכל כיס, היתרונות שלו הם גדולים, כמו למשל הקמת גדרות, שערים וחניה העשויה אלומיניום. החומר אינו מחליד ויש בו את כל היתרונות האפשריים.

היתרונות הרבים של חלונות מאלומיניום

יש יתרונות רבים ונוספים למי שמתקין בביתו חלונות העשויים מאלומיניום, כמו למשל, מניעה מקורוזיה, אטימות מוחלטת, מחיר זול בגלל שהחומר הפך להיות זול בשנים האחרונות, אין באלומיניום תחזוקה מיוחדת כמו למשל תחזוקה בחלונות או פרגולות העשויים מעץ או סוג אחר של מתכת. ניתן לעצב את החלונות על פי הטעם האישי שלכם ובעיצוב ייחודי שלא רואים בכל בת או עסק. גם משרדים היום משתמשים הרבה עם חלונות העשויים מאלומיניום, היות ואור רב חודר מחלונות אלה והעובדים מרגישים הרבה יותר טוב, ותפוקת העבודה שלהם היא טובה כאשר יש אור החודר מבעד לחלונות האלומיניום. תוכלו למצוא רעיונות לעיצוב החלונות שלכם באמצעות אתרים שונים שבהם תוכלו למצוא את העיצוב שיתאים לכם.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009