מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שערים חשמליים

כמו כל דבר שני היום שהופך חשמלי, גם שערים חשמליים הפכו למוצרים די מבוקשים בעשור האחרון. אמנם שערים חשמליים היו נפוצים בעיקר בכניסה למפעלים וכן שערים חשמליים היו ממוקמים מחוץ לישובים קהילתיים, קיבוצים ומושבים, כיום ניתן להבחין באותם שערים חשמליים בכניסות רבות לבניין דיור יוקרתיים, בנייני משרדים, חניונים של חברות מסחריות ועוד.

היתרונות של שערים חשמליים הם ברורים: שערים חשמליים הם שערים לכל דבר, הם עשויים פלדה, ברזל או מתכות חזקות ועמידות ומהווים חומת הפרדה כאשר רק למי שמורשה להכנס ניתן הכניסה. שערים חשמליים כעקרון עובדים על כל מיני מערכות מתקדמות המפעילות מנגנון פתיחה. ישנם שערים חשמליים העובדים באמצעות שלטים רחוקים אותם יכולים לפתוח בעלי שלטים ברכב וכמו כן, ישנם שערים חשמליים אשר נפתחים בהמשך להקשת קוד או העברתכרטיס וכיו"ב.

שערים חשמליים חוסכים זמן של יציאה מהאוטו, פתיחת שער, נעילתו וחזור חלילה וכן שערים חשמליים חוסכים משרה מיותרת של אדם אשר תפקידו לפתוח ולסגור את השער. ככל שהשערים הופכים יותר ויותר חשובים מבחינת השמירה על קניין וביטחון פנים, ככל ששערים הופכים חזקים יותר, יציבים יותר, איכותיים יותר, כן ניתןלהבחין יותר ויותר בבחירה במנגנון של שערים חשמליים.

ישנם מפעלים ספורים המייצרים שערים חשמליים עבור התעשיות הביטחוניות וכן עבור התעשיות הפרטיות המסחריות. בכדי לבדוק פרטים ולראות אולי בכל זאת משתלם גם לכם לרכוש שערים חשמליים במקום שערים רגילים, מומלץ להקיש את הצירוף "שערים חשמליים" במנועי חיפוש או לאתר חברות המתמחות בייצור והתקנת שערים חשמליים באמצעות מדריכי טלפונים עסקיים. באינטרנט ניתן אף להתעדכן במחירים של שערים חשמליין ואפילו לבצע השוואות מחירים און ליין.

שערים חשמליים משמשים את התעשייה במגוון תחומים: הם מגינים על בתים פרטיים, וגופים מוסדיים. הם מגינים על ישובים מבודדים, ואיזורי תעשייה כמכלול. כמובן שכל שערים יכולים לבצע בקרת כניסת הולכי רגל וכניסת רכבים בהתאמה בכל אחד מהמוקדים שצוינו זה עתה. במאמר זה נסקור מספר דגמים של שערים חשמליים, נפרט מי הם הצרכנים המשתמשים בהם בדרך כלל, ונסקור מעט עובדות על התקינה הישראלית להתקנת שערים.

שער הזזה חשמלי

שער שנע ימינה או שמאלה על גבי מסילות שנמצאות מתחתיו. פורמטים רבים לשער שכזה: שערים גוררים שערים, שערים שנעים על המסילה, שערים עם מסילה זוויתית, ועוד. שערי הזזה מאין אלו משמשים בעיקר מפעלים ומתחמי תעשייה ותעסוקה ברחבי הארץ. שערים גוררים שערים נהוג לשימוש גם בחניונים תת קרקעיים. המשותף לכל השערים הללו הוא שעל מנת להשביח את עמידותם יש צורך להקפיד על כך שגוף השער יהיה עשוי ברזל מגולוון, ושהמסילות שעל בסיסן השער נע יהיו מסוג דאבל טי. הדבר יתרום לכך שלא תזדקקו להחלפת החלקים הללו לעתים תכופות בשל היותם עשויים מהחומרים החזקים והגמישים ביותר לעבודה.

בירור צרכי הלקוח, והיצמדות לתקינה הישראלית

לא לחינם הנושאים עוגנו בפסקה אחת שכן אחד הוא תוצר של השני. התקינה הישראלית קובעת כי שערים חשמליים אשר הותקנו באתר הלקוח יאושרו אם ורק ניתן לבלום אותו בכוח הזרוע אם וכאשר נידרש. בעל בית שדורש כי השער ייפתח 4-5 פעמים עבור אשתו וילדיו, ובתוספת מקסימום של 10 אנשים בהינתן אורחים יזדקק למנוע קטן בהרבה משער של קריית הייטק בעיר גדולה. כעת נשאלת השאלה – מדוע לא להתקין גם לבעל הבית הפרטי את אותו סוג מנוע? הרי החברה צריכה לרצות את הטוב ביותר עבור הלקוחות. התשובה היא שזה לא יתאים לתקינה הישראלית. אם, לדוגמה בעל הבית הזמין שערים ששוקלים 150 ק"ג. הצמדת מנועים של שערים של קרייה תעשייתית, שמתאים לשער של 1,000 ק"ג לא תאפשר לו לבלום ידנית את השער. השער ידהר במהירות עצומה תוך סיכון עוברים ושבים.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009