מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מחיצות בחדרים משותפים:
מאמר זה מיועד עבור מי שנאלץ לשכן את הילדים באותו חדר וכן עבור כל מי שמתגורר עם שותף לחדר (דירת סטודנטים, מעונות, מגורי בנות בצבא ועוד). מחיצות הן הפיתרון האידיאלי להעדר קירות.

גם אם אתם חיים עם חברים טובים וגם אם הילדים מסתדרים מצויין (טפו טפו טפו), כל אדם וכל ילד, זקוקים לפרטיות שלהם, לתחושה של לבד עם עצמם בסוף היום. מחיצות הן הדרך הטובה ביותר ליצור את ההפרדה החלקית שכן ברור כי הפרדה מלאה לאבאה בחשבון מבחינת גודל החלל. בין אם מדובר על בית קטן וחדרים צפופים או שמדובר על מחיה בבית שאיננו שלכם ואתם חיים בו בשכירות ולכן אין סיכוי שתפצלו את החדר לשניים.

מחיצות אמנם אינם מהוות את הבידוד האקוסטי וכן את הבידוד האולטימטיבי מבחינת תאורה אבל מה שכן, מחיצות מעניקות תחושה שהן מפצלות את החדר לשניים ולכן הן מצדיקות כל אגורה ואורה. ההרגשה של פרטיות היא לעיתים חשובה יותר מאשר בטון או עץ או כל שכבת בידוד אחרת.

ניתן לרכוש מחיצות בחנויות המשווקות פתרונות לבית ולחצר וכמו כן ניתן להזמין מחיצות מיוחדות מיבואנים (רצוי להזמין מחיצות מיוחדות מיבואנים מהמזרח מאחר ושם מיוצרות מחיצות אותנטיות ייחודיות, בעיקר בסין, שם מיוצרות מחיצות עם איורים של נשים סיניות, אייקונים וכתוביות בסינית). כמו כן, ניתן להזמין מחיצות מנגרים פרטיים שכן מחיצות הן ממש קלות להכנה. היתרון בהזמנת מחיצות באופן פרטי אצל נגר הוא בכךשאפשר להזמין מחיצות בדיוק לפי גודל החדר (אורך, גובה ועובי) וכן ניתן להזמין את הצבע או הצבעים והאיורים המבוקשים.

כאשר מדובר על מחיצות בחדרי ילדים, ניתן אף לצבוע כל צד בצבע האהוב על הילד המתוגרר בצד הזה וכן ניתן לקשת מחיצות באמצעות טפטים, מדבקות, פוסטרים ועוד בדיוק כפי שניתן לקשט קירות.

זהירות: כאשר מדובר על מחיצות בחדרים של ילדים הנוטים להתרוצץ חשוב להזמין או לרכוש מחיצות יציבות בכדי למנוע מצב של נפילת המחיצה ופגיעה בילדים.

זקוקים למידע על שיפור העיצוב המשרדי? מעוניינים לבצע חלוקה יעילה לחדרים במשרד מבלי להזמין יציקת קירות גבס ובטון? מחיצות זכוכית הן פתרון המחר! מחיצות אלו משמשות כיום את טובי בעלי המשרדים במגזר הפרטי והציבורי, ומהוות אבן שואבת בתחום ה PARTITIONהמשרדי. המחיצות מאפשרות לכם לחלק ביעילות ובקלות את משרדיכם. במידה ותחפצו לרכוש גם עבורכם מחיצות אלו, הכנו עבורכם מדריך מלא אשר יסייע לכם להגיע לדגמים המובילים של מחיצות זכוכית:

ערכו רשימת ספקים ומשווקים

רצוי להגיע למשווקים באמצעות האינטרנט, תוך ביצוע בדיקה מקיפה אודותם: מיהם הספקים, האם רמת שביעות הרצון מלקוחות קודמים גבוהה מספיק? במה מתבטאת ההצטיינות של הספק? יש לבחון את כל הפרטים תוך גלישה לאתרי פורומים מקצועיים העוסקים בנושא מחיצות זכוכית. לאחר מכן יש לרשום את הספקים המובילים, ולהפקיד לצרף כתובת אמייל או מספר טלפון לכל רשומה.

התייעצו עם בעלי משרדים אחרים

שאלו אותם היכן רכשו מחיצות זכוכית, ומדוע בחרו בספק הספציפי מהם רכשו. כן, שאלו אותם מדוע בחרו בדגם הרלוונטי תוך התייחסות לעובי הזכוכית, לדרך בה חוברה המחיצה לקרקע ולגובה המחיצה. שאלות מקצועיות אלו יענו לכם מדוע חבריכם בחרו בדגמים אלו, ובכך יענו גם לכם האם המחיצות שהם בחרו כדאיות גם עבור בית העסק שלכם, אם לאו. חשוב להגיע למסקנה זו במהרה, ובמידה והמחיצות נמצאו מתאימות, יש לבקש את מספר הטלפון של הספק אשר ממנו רכשו חבריכם מחיצות זכוכית.

ערכו סקר שוק באמצעות סבב שיחות טלפוני או תכתובות דאר אלקטרוני

באמצעות כך, תוכלו להגיע בקלות למידע קונקרטי על מחירי מחיצות זכוכית, שיטות התמחור והיחס בין התמחור לאיכות. בכך, תוכלו לדעת מה נדרש לכם על מנת לקבל החלטה יעילה, ולהתחיל להתכוונן אל עבר מוצר של ספק פוטנציאלי.

הזמינו מוצר ותאמו מועד התקנה

בעת קניית המוצר, חשוב להגיע להסדר כתוב עם חברת מחיצות זכוכית בנושא ההתקנה. אנו ממליצים שלא לבצע חלוקת עבודה בין צוותי ה ITהמשרדיים שלכם לבין העובדים המיומנים של חברת מחיצות למשרד, אלא להתיר את העבודה כולה לביצועם של האחרונים. בדרך זו – תשאירו את האחריות כולה לביצוע המשימה על החברה, שתוכל להמשיך לספק לכם אחריות למוצר.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009