מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

גדרות צמחיה:
בין כל האופציות העומדות כיום בפני משפחות ובפני בתי עסק המבקשים להקיף את הטריטוריה שלהם באמצעות גדרות יש יותר אופציות כיום מאי פעם: גדרות מעץ, גדרות מאלומיניות, גדרות מוכנים אשר רק צריך להרכיב אותם ועוד. הרשתות הגדולות לחקלאי וכן הרשתות לבית ולחצר מעמידות פתרונות נוחים לכל תחומי הבית והגינה כולל פתרונות של גדרות מכל הסוגים, בכל הגבהים, בכל הצבעים.... רק צריך להגיע ולבחור מתוך מבחר עצום של גדרות. ואילו האופציה העדיפה ביותר על ציבור רחב היא דווקא האופציה הטבעים של גדרות צמחיה.

גדרות צמחיה - בגלל שזה ידידותי לסביבה:
גדרות הם בגדר נייס טו הב, זאת אומרת זכות ולא חובה (כמו קיר בטון וכו'). צריכה להתקבל החלטה באם רוצים גדרות או לא ואם כן אז איזה סוג. ובכן, מתוך המבחר של גדרות תעשייתיים אשר אותם היה צריך לייצר במפעל תעשייתי או לכרות עצים אשר גם ככה נמצאים בסכנת הכחדה.. הפיתרון של גדרות צמחיה הם הפיתרונות הידידותיים ביותר בעיקר עבור אנשים אשר מאמינים באורך חיים אשר משלב מודעות סביבתית "מודעות ירוקה".

גדרות צמחיה - בגלל שזזה ידידותי לנפש:
אבל היתרון העיקרי של גדרות צמחיה הוא היתרון של עוד ירוק בעיין. בעידן התעשייתי בו כמעט ולא נשארות ריאות ירוקות, כשבכל רחוב בונים מגדלים רבי קומות אשר מסתירים את הנוף שבקושי נשאר לאור העובדה שבכל מקום בונים מגדלים.... המעט ירוק שממנו אפשר להנות, ירוק טהור ואמיתי הוא בגדר נכס ולכן, כשבפני אנשים עומד מבחר בין פלסטיק, ברזל, עץ או צמחיה ירוקה - הבחירה האינסטנקטיבית תהיה בחירה ירוקה.

גדרות מעץ מייצרים באמצעות כמה סוגים של צמחים מטפסיםחלקם על בסיס גדר תיל כבסיס. ישנן גננים רבים המתמחים בבניית גדרות צמחיה ואותן ניתןלמצוא במדריכי טלפון עסקיים וכן באמצעות האינטרנט.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009