מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 גדרות
החלום האמריקאי הוא בית יפה בפרברים מוקף דשא וכמובן - גדרות לבנים נמוכים. כל כך הרבה ספרים, סדרות ואפילו שירים נשענים על המיתוס של הבית בפרברים. לא רק האמריקאים חולמים על בית מוקף גדרות עץ. גם הישראלים מסתבר מבקשים להגשים את החלום הקפיטליסטי.

עברה חלפה לה התקופה בה כולם הכירו את כולם בקיבוץ וכולם היו בשותף עם כולם. כיום, כל משפחה רוצה להגדיר את הטריטוריה שלהואין דרך טובה יותר להפריד בין טריטוריה אחת לשניה מאשר גדרות. גדרות לא רק נועדו לסמל טריטוריה ולהעניק לכם פרטיות בחצר הבית שלכם, גדרות נועדו גם לשמור על הילדים וכן על חיות מחמד מסכנות בחוץ. החל מלשמור על פעוטים לרוץ לכבישים המסוכנים ועד לשמירה על חיות מחמד בתוך חצר הבית, גדרות מסביב לבית חוסכים מכם הרבה מאוד דאגה ומאפשרים לכם להנות מהחצר שלכם כאילו היא המשך טבעי של הבית - כי ככה זה צריך להיות. זו עובדה מוכחת, מי שיש לו גדרות ובעיקר גדרות גבוהים המאפשרים פרטיות מירבית - נהנה יותר מחצב הבית.

יש כיוםפתרונות רבים ליצירת גדרות. בכל רשת לבית ולחצר יש פתרונות לגדרות - החל מפתרונות בצורת גדרות מעץ, דרך גדרות מפלסטיק, ברזל, אלומיניות ועוד. יש אפילו גדרות עשויים מצימחיה (טוב זו כבר גדר שלאניתן לרכוש בחנויות ורשתות לבית ולחצר וזה כבר מחייב גנן), אבל יש כיום פתרונות יצירתיים יותר ויותר.

מי שאוהב לעבוד בבית ובחצר יכול לקנות את היחידות עבור החצר, על פי גודל השטח שבבעלותו ולהרכיב את היחידות סביב הבית. לא מדובר במלאכהקשה ויש שאפילו נהנים. מי שלא מסוגל או לא מעוניין להשקיע מזמנו, ישנם נגרים אשר יכולים להגיע ולבצע את בניית והרכבת הגדר וכמו כן, אם בוחרים באופציה של גדרות צמחיה, בשביל זה צריך להזמין גנן באופן חד פעמי.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009