מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרגולות

מהן הן פרגולות? מעין הגיעו הפרגולות? איך זה שפרגולות נתפסו כל כך חזק בארץ והיכן ניתן לקנותפרגולות? כל זאת ועוד במאמר הבא. פרגולות הן סככות המספקות צל או לצ חלקי לחחלל מסויים מחוץ לבית - זה יכול להיות בכניסה הראשית, בחצר האחורית, מעל הבריכה, מעל חלל המרפסת או על גג. לא רק משפחות בארץ בוחרות להתקין פרגולות בשטחן גם בתי עסקרבים (בעיקר מסעדות, בתי הארכה ובתי קפה) מתקינים פרגולות לרווחת האורחים. מקצועי ומיומן בעל וותק אשר מבצע עבודות ברזל אומנותיות, יצירתיות ואיכותיות בהתאמה אישית, מסוגל ליצור ולהתקין פרגולות איכותיות בביתכם.

ככל שכדור הארץ מתחמם, ככל שהמודעות שלמש גוברת, כך אנשים מבקשים לרכוש ולהתקין פרגולות. פרגולות כבר מושרשות עמוק בתרבות הדיור המודרני וניתן לראות פרגולות מחוץ למבנים בכל רחבי העולם (מבתים בקליפורניה, דרך דירות קייט באוסטרליה ועוד).

פרגולות נכנסו כל כך חזק לתרבות הדיור בארץ כי בארץ חם כמעט כל ימות השנה. הקיץ בארץ תמיד הייתה תקופה דומיננטית ובשנים האחרונות, על רקע התחממות כדור הארץ, הקיץ הפך להיות בלתי נסבל אבל כל זה האי נעימות של הקיץ בטלה בשישים לעומת הסכנות הטמונות בקרניהשמש והמודעות לסרטן העור כתוצאה מחשיפה.
הציבור מפתח מודעות לחשיפה ולסכנותיה ולכן כל פיתרון לשמש, הן אם זה משקפי שמש (שהתעשייה שלהן רק הולכת וצומחת) והן אם זה מסני קרינה למיניהם, צלונים לרחבים, שמשיות ניידות וכמובן - פרגולות לחצר.

הדרישה של הציבור לפתרונות בדמות פרגולות הובילה להתפתחות תעשייה ענפה סביב ייצור פרגולות, יבוא פרגולות, בניה והתקנת פרגולותבמבחר דוגמאות ובמבחר חומרים: פרגולות מפלסטיק, מאלומיניום, מעץ משילובים של בטון ועץ, ברזל וזכוכית ועוד.

בכדי לקבל מידע נרחב אודות חברות ובעלי עסק עצמאים המספקים שירותי התקנת פרגולות לבתים פרטיים הנכם מוזמנים להקש את הצירוף "התקנת פרגולות" או פשוט פרגולות במנועי חיפוש. דרך האינטרנט תוכלו לחפש בתי עסק לפי אזור מגורים וכן לבצע השוואות מחירים.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009