מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרגולות - כל הסוגים, כל הטרנדים...
אם תקלידו את המושג פרגולות באינטרנט תקבלו כמות בלתי סבירה של בתי עסק העוסקים בבניה,התקנה, מכירת פרגולות ועוד. פרגולות הפכו להיות חלק מפריטי החובה בכל בית פרטי וכן בדירות גג וזו תולדה של העשור האחרון והיא מגמה מבורכת.

אנשים בוחרים להתקין פרגולות הן בחצר הבית, בכניסה הקדמית או בחצר האחורית, על הדשא, מעל הבריכה, בכניסה הראשית, מעל החניה וכן, מעל גגות פתוחים. פרגולות הן פיתרון אופטימלי בתקופה בה המודעות לנזקי השמש היא בשיאה. בעקבות הפירסומים על הסכנות שטומנת לנו השמש היוקדת ולאור התחממות כדור הארץ והקשיים שמעירים עלינו כל קיץ מחדש, אנשים מוצאים את עצמם מבקשים יותר ויותר פיתרונות קבועים של צל. פרגולות הופכות כל מרפסת, גג וכמובן חצר לנסבלות גם בשעות השמש החמות.

כיום, יש ביקוש לפרגולות בקרב משפחות בכל רחבי הארץ כך שניתן לראות בתי עסק וכן בעלי מקצוע עצמאיים המספקים שירותי בניה, התקנה, מכירה, יבוא ותיקוני פרגולות בכל אזור מגורים. אנשים אלו אשר מתמקצעים בעף של פרגולות מוצאים עצמם יותר ויותר עסוקים בעיקר בשני הטרנדים החמים של השנים האחרונות: פרגולות עץ וכן פרגולות אלומיניות. כאשר מדובר על פרגולות קבועות (סטאטיות) וכן פרגולות אשר ניתן לשנות את ברירת המחדל ולשלוט ולכוונן את התריסים המרכיבים את הפרגולה.

כמעט כלמגזים חדשני לתחום של עיצוב הבית והחצר, מהמגזינים המובילים ביותר את תרבות הדיור בעולם, ניתן לראות כי פרגולות הן צעקה חזקה והיא לא הולכתלשום מקום ואינה עומדת להשתנות. אנשים מבקשים יותר ויותר פתרונות של צל בכדי שהם יוכלו לבלות יותר ויותר באוויר הפתוח בין אם זה בחצר על הדשא, ליד הבריכה, במרפסת או על הגג. פרט לפרגולות מעץ ומאלומיניום, ניתן להבחין בפרגולות המשלבות כמה חומרים כגון (אלומיניום וסכוכית, פלסטיק, בטון ועץ ועוד שילובים של חומרים). פרגולות מגיעות במגוון צבעים, בעיקר פרגולות מעץ תעשייתי, כשהצבע הנפוץ ביותר הוא לבן מבריק (גם עץ בהיא ועץ קהה הם צבעים מבוקשים לפרגולות).
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009