מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מאחורי סורגים

סורגים הם לא סתם עוד קישוט לחלון הם אחד הכלים החשובים ביותר שיש בידינו כיום בכדי לשמור על הבית והקניין בו מפני פורצים וגנבים. לא רק שאותם סורגים שומרים בחוץ על כל מי שאינו רצוי, סורגים משמשים תפקיד כפול של מגנים גם מתוך חלל הבית כאשר הם מונעים תאונות של נפילת ילדים ואף חיות מחמד מהבית מבעד לחלונות הדירה או דרך המרפסת. משפחות רבות מתקינות בצדק סורגים בכדי למנוע מצב בו הילדים ישחקו או ישתוללו ויפלו מבעד לחלון הדירה. הפחד הזה הוא איננו חזר אחיזה במציאות, למרבה הצער היו מקרים רבים בהם ילדים נפלו למותם או נפצעו קשות כתוצאה מנפילה דרך חלון או מרפסת בביתם.

אז אם סורגים הם פיתרון כל כך מוצלח וכל כך אפקטיבי, מדוע אנחנו לא רואים יותר סורגים סביב דירות,בעיקר בבנייני דירות גבוהים בתוך העיר? היכן הם אותם סופר סורגים אשר שומרים עלינו מבפנים ומבחוץ?

הסיבה שלא רואים מספיק סורגים סביב חלונות ומרפסות של דירות היא שאחוז גבוה מאוד של הציבור, בעיקר בתל אביב רבתי, גר בדירות שכורות. כאשר הנכס איננו בבעלותם אלא בבעלות אדם אחר אשר אינו מתגורר אפילו בסמוך לנכס ולא מעניין אותו מה מתרחש שם כל עוד הוא מקבל את שכר הדירה בסוף החודש.

סורגים הם אמצעי הגנה חשוב ביותר וגם אם אתם נכנסים לגור בשכירות ונכון שהבית הוא לא שלכם ואין לכם אחריות לטווח ארוך.... כל עוד אתם חיים בדירה, כל עוד היא לא דירה זמנית עד לטיול בהודו... כל עוד אתם גרים על חוזה עם אופציה לכמה שנים, אין שום סיבה שלא תדברו עם בעל הדירה על האופציה של התקנת סורגים וזאת בעיקר על רקע האלימות המשתוללת. לבעל הדירה יש אינטרס לשדרג את הנכס ואכן סורגים מהעלים את ערך הדירה ולכם יש אינטרס להיות בטוחים - כך שאין שום סיבה שלא תמצאו יחדיו פיתרון.

בדקו מהם מחירי החנות ביחס לשוק

גם כאשר מוצג לכם מחיר יקר משמעותית, שאלו את עצמכם האם הסורגים שזה עתה צפיתם בהם בחנות הם אכן מוצרים טובים ועמידים יותר מהמוצרים אצל המתחרים? כיצד מתבטאת רמת העיצוב בכל אחד מהמקרים? השילוב של עיצוב ורמת בטיחות גבוהות יניב מחיר יקר יותר. דרך שנייה לוודא שהמחיר הגיוני היא לברר ממה עשויים הסורגים ולבדוק מה עלות חומרי הגלם במשקל של הסורגים שזה עתה התעניינתם בהם. אם נוכחתם לדעת שהתמחור הגיוני על אף המחיר – כדאי להמשיך לשקול את הקנייה באותה חנות.

רמת השירות לה זכיתם

כאשר אתם מגיעים לחנות ומודיעים למוכר שאתם מתעניינים בסורגים, הוא צריך לשאול עבור איזה בית הם מיועדים, ואף להתעניין באיזשהו מסמך או תצלום המעיד על המראה של הבית מבחינה פנימית. המלצה על סורגים מבלי להתעניין בנתון כה חשוב לא מצביעה על פעולה מקצועית מספיק. גם כאשר ניתנה לכם חוות דעת מקצועית מטעם צוות המכירות והייעוץ, חשוב לברר זאת עם מומחים, חברים ואנשים שניתן לסמוך עליהם בתחום הסורגים.

בדקו מהי המגמה בחנות מבחינת היקף הסחורה

אם מדובר בחנות בה עיקר הסחורה היא סורגים שקופים למפתחים גדולים, סורגים אלקטרוניים, וסורגים ארוכים מסוגים שונים – סימן שהיא מיועדת יותר לבעלי חנויות הזקוקים להגנה על מקור פרנסתם. במידה ועיקר הסחורה היא סורגים קצרים ומעוצבים, וסורגים מתקפלים קטנים – סימן שהחנות נועדה יותר לתחום הסורגים הביתיים. ברבות מן החנויות מתמחים בשני סוגי הסורגים, אולם מגוון רחב יותר של מי מהם מצביע על כך שרמת ההבנה של החנות באותו סוג גבוהה לאין ערוך ביחס למשנהו, ולכן היא תהיה טובה במיוחד עבור צרכן מסוים זה.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009