מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סוככים ממותגים
סוככים הם בראש ובראשונה צלונים. סוככים הם צלונים קבועים או צלונים מתקפלים אשר מהווים פתרון בכניסה לחנויות, מסעדות, בתי עסק שונים וכן בכניסות לבתים פרטיים ובמרפסות. יש אנשים רבים המשתמשים בצדק באותם סוככים באיזור החניה לרכב במקרה שאין חניה מקורה וזאת מאחר והשמש הופכתיותר ויותר קשה לנשואה ובעיקר יותר ויותר מסוכנת לבריאות.

אז כפי שצויין, סוככים הם כבר פתרון נפוץ בקרב בעלי עסקים רבים ושונים ובעיקר מסחריים הנמצאים בתחרות קשה זה מול זה ולכן, גם סוככים גמו כל דבר אחר כמעט כיום - הפכו לשלט פירסומי מקובל. לא ניתן לראות כיום "סתם" סוככים מחוץ לבנק, משרד ביטוח או חברת נסיעות. ניתן רק להבחין בסוככים צבעוניים עם שם העסק, החברה, הרשת וכו' יחד עם צהעי הלוגו (הצבעים המסחריים של החברה) וכן עם תמונות ואיורים של המוצר או המותג.

סוככים של היוםך הם בדיוק כמו הגשרים של פעם כשגשרים היו רק גשרים והיום נראה כאילו הגשרים הם רק תירוץ של חברות הפירסום השונות המנצלות כל גשר, כל קיר ציבורי וכל פיסת פח של אוטובוס ציבורי כשטח פירסום.

היתרונות של סוככים הם ברורים. כל עסק שמכבד את עצמו ורוצה לכבד את הקליינטים שלו מתקין סוככים בכניסה למבנה או ישירות לבית העסק. כיום, כשאותם סוככים הם גם ממותגים, הם מסייעים לעסקים לקדם את המכירות שלהם בנקודות מכירה השונות הפרוסות על פני העיר מאחר ולאנשים קל יותר לקלוט, בין אם הם עוברים ברגל או עם הרכב, סוככים גדולים מחוץ לבית עסק. אין כמו לראות סוכך של רשת אופנה או בית קפה בכדי לעורר את החשק לעצור ולהכנס.

ישנן חברות מסויימות בארץ המייצרות פתרונות טקסטיל ובין היתר סוככים כאשר חלקן אף מספקות את הפיתרון של סוככים יחד עם ההדפסים ואילו ישנם בתי עסק ובעיקר בתי דפוס המספקים שירותי הדפסה על בדים כך שניתן להסב כל סוכך לסוכך מיתוגי של העסק.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009