מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סורגים במוסדות חינוך

לאור מקרים מצערים ואף טרגיים שקרו בעבר במקומות שונים בארץ בהם ילדים קפצו או נפלו מבעד לחלונות בית הספר, במשרד החינוך החליטו להתקין סורגים מחוץ לחלונות הכיתות. הבחירה הזו, להתקין סורגים, התקבלה למרות העלויות הגבוהות של התקנת סורגים ולמרות דעות שונות שנשמעו בנדון אשר טענו כי סורגים יוצרים מעין תחושה של בית סוהר. הבחירה להתקין סורגים מחוץ לכיתות נועדה לשמור על שלמותם של התלמידים וזה הוצג כערך עליון. על מנת שהסורגים יגנו עלינו בצורה הטובה ביותר, צריכים הם להיות מיוצרים במקום ייחודי אשר מתמחה בייצור ועיצוב ערים,סורגים,מעקות,ורהוט מיוחד והכל על טהרת הסורגים. כאשר מדובר בילדים שלנו - אל לנו להתקמצן ולחסוך! יש לרכוש סורגים רק מחברה איכותית אשר גם הייתה לאחת מסדנאות הסורגים הראשונות בארץ שעסקו ביצור רהיטי מתכת - ורק כך ילדינו יהיו מוגנים!

הבחירה של משרד החינוך להתקין שורגים מחוץ לכיתות בהן מתרוצצים ילדים, לעיתים ללא השגחה, התקבלה מתוך ידיעה כי ילדים הם יצורים בלתי צפויים ואין להם מערכת התרעה מפני סכנות וכללי בטיחות וזהירות כפי שיש לאנשים מבוגרים. תודעה זו צריכה להיות נקודת המוצא של כל גוף ומוסד המטפל בילדים בכל דרך שהיא. בין אם מדובר על מתנ"ם, בית ספר פרטי, פעוטון פרטי ועוד, כלמקום בו מתרוצצים ילדים ובעיקר, מקום בו שוהים ילדים ללא השגחת ההורים הוא מקום מועד לפורענות ולכן חשוב שיהיו סורגים מסביב כל חלון וכן מסביב למרפסות רק ליתר ביטחון.

סורגים הם אמנם הוצאה כספית לא מבוטלת וככל שהשטח גדול יותר או לחילופין ישנם חלונות רבים או גדולים יותר כך ההוצאה גדלה אבל - חשוב לדעת כי סורגים הם הוצאה מוכרת עבור כל עסק ובפרט עבור כל עסק בו שוהים ילדים ולא לפרק זמן קצר. הן מבחינת הביטוח והן מבחינת השקט הנפשי של בעל המקום או מפעיל המקום. סורגים שומרים על מתקן מפני חדירת אורחים לא רצויים ובעיקר עברינים וכמו כן, סורגים שומרים על האוכלוסיה הנמצאת במתקן (במקרה זה ילדים אשר אינם מסוגלים להבין סכנות ולהמנע מהן) ולכן סורגים מהווים אמצעי הגנה חשוב ביותר. סורגים הם אמנם הוצאה אבל הם הוצאה חד פעמית והוצאה משתלמת לעתיד לאור הביטחון אותו היא מבטיחה.

סורגים לחלונות

במאמר זה נספק עבורכם מידע אודות סורגים לחלונות. כידוע, ישנן סיבות רבות בגינן הצרכן הביתי שוקל התקנת סורגים, אולם למען האמת – הן ממוקדות ומועטות יותר ממה שחושבים. כך, למשל, רבים סוברים שבשל כך שהבית שלהם ממוקם בשכונה בעייתית או אף פלילית, נדרשים סורגים כדי למנוע פריצה. הקביעה הזו נכונה רק עבור מקרים ספציפיים בהם הדירה ממוקמת בקומה ראשונה או שנייה לכל היותר. בעלי דירות הממוקמות בקומות 7-8 המעוניינים להתקין סורגים מנימוק זה יעשו זאת לריק, כפי שהוכיח ניסיון העבר. פורצים לעולם לא יטפסו מספר כה גבוה של קומות, אלא יעדיפו להשתחל מגג הבניין באמצעות חבל ורתמה ישירות למרפסת שמש שישנה בדירה. זה מרחק הרבה יותר קצר שיצריך מהם פחות עבודה. גם במקרה שכזה, הם לעולם לא יסכנו את חייהם ויבחרו בחלון שאין לו מרפסת. מתי בכל זאת חשוב להתקין סורגים בקומות הגבוהות? במאמר זה תמצאו את התשובות.

סורגים בקומות הנמוכות כאמצעי התגוננות מפני פריצה

בקומות שכאלו הסורגים משמשים נגד פריצה באופן מובהק. לקומות שכאלו עשויים הפורצים להגיע על נקלה כפי שהוכח בעבר. הטיפ של חברת הסורגים הוא להתקין סט של סורגים בכל חלון. בנוסף, מומלץ להתקין בביתכם מערכת גילוי פריצה המחוברת למוקד בטיחות, ולבקש מטכנאי התקשורת שיתקין את המערכת להתקין גלאי סורגים בחלון המרפסת. הגלאי יוצר אלומת אינפרא אדום בצורת סורגים אופקיים המקבילים למעקה. בשל כך שצבעי אינפרא אדום ואולטרא סגול אינם בטווח הנראות של האדם, הפורץ יתעלם מהגלאי ויגרום להפעלת האזעקה מרגע שיעבור את סף המעקה וייכנס הבייתה. על הסורגים שהותקנו על ידי חברת הסורגים מומלץ להתקין גלאי זעזועים שיתריע על ניסיון זעזועים של הסורגים על ידי הפורץ בזמן אמת, ויגרום אף הוא להפעלת האזעקה. 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009