מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סורגים - כל היתרונות
כאשר מדובר על סורגים לחלונות ולמרפסת אין חסרונות יש רק יתרונות והרבה. נכון שאנשים יגידו לכם "מה סורגים? זה מאוד מכוער" אבל הם ממש לאבעניינים ולא יודעים אילו סוגים של סורגיםיש כיום בשוק.

ראשית כל היתרונות של סורגים הם ברורים: סורגים שומרים על הבית, על הדיירים ועל תכולת הבית מפני פריצות וגניבות וכן סורגים שומרים מפני בריחה מהבית או נפילה מבעד לחלונות בקרב ילדים קטנים. מדובר על שני יתרונות עצומים ויקרי ערך. כמובן שרוב האנשים חושבים עדיין כי סורגים מיועדים בעיקר עבור מי שחיי בדירת קרקע או בשתי הקומות הראשונות כי לדירות נמוכות ניתן לפרוץ ואילו לדירות גבוהות יותר לו. זו טעות. במקרים רבים אכן פורצים לדירות בקומות גבוהות ובעיקר לדירות בקומה העליונה (דרך חבלים מהגג) כך שהתקנת סורגים בדירות בקומות גבוהות היא חיונית לא פחות ואף יותר מאשר התקנת סורגים בדירות בקומות נמוכות. בדירות גבוהות, הסיכוי שילדים יפלו דרך החלון ומבעד למרפסת הוא גדול יותר ומסוכן יותר ולכן - סורגים הם הפיתרון האולטימטיבי עבור דירות בכל קומה שהיא.

לגבי הנושא השני שהוזכר, הפחות חשוב ממילא - והוא הטענה ש"סורגים הם מכוערים" ובכן זה נכון חלקית. הסורגים הישנים שהותקנו סביב מרפסות ומחוץ לחלונות דירות בערים הגדולות הם באמת סורגים לא יפים אבל כיום יש סורגים מדיהים ביופיים. החל מהעובדה שכיום מייצרים סורגים טובים יותר, חזקים יותר, עמידים יותר, דרך העובדה שכיוםמייצרים סורגים במבחר גדול יותר של דגמים וצבעים ועד לפרט החשוב לא פחות שניתן כיום להזמין סורגים אשר כלל לא נראים כמו סורגים. מדובר על תאיסים לחלונות שכאשר מעבירים אותם למצב של סגירה / נעילה - הם משמשים סורגים.

אז זהו, אין לכם שום סיבה לפסול או להתחמק מהתקנת סורגים. סורגים מבטיחים לכם ביטחון ובטיחות מבלי לפגוע חלילה באסתטיקה של הבית.

מעוניינים בסורגים קבועים אשר לא יפגמו בעיצוב הבית? גם אתם חוששים מהסורגים המתקפלים ומעדיפים משהו קבוע ויציב מחד אך ללא צפייה בפסים שחורים עבים בפועל? אנו ממליצים על סורגים שקופים. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד יש להשיג סורגים שקופים במחירי רצפה. כל שתצטרכו לעשות הוא לעקוב אחר המדריך המלא לרכישת סורגים שקופים אשר נכתב במאמר זה:

בצעו סקר שוק אודות סורגים שקופים

חשוב לבצע את סקר השוק באינטרנט על מנת לדלות תוצאות רבות בזמן קצר. יש לרשום אותן על גבי מסמך חיצוני הכולל שמות דגמי סורגים שקופים, ממה הם עשויים: מאיזו מתכת? ובנוסף, יש לרשום פרטים על הספק: שמו ומספר הטלפון שלו. חשוב להכין רשימה גדולה ככל האפשר של סורגים שקופים על מנת לצבור ניסיון רב בתחום כבר בתחילת החיפוש.

התעניינו בקרב חבריכם אשר רכשו סורגים אלו

שאלו אותם על ספקים אשר מוכרים סורגים שקופים במחירים זולים, ובררו פרטים נוספים על אופן ההתקנה ואיכות הסורגים בפועל. אנו סבורים כי עליכם להשיג כמה שיותר פרטים על הסורגים השקופים, ובייחוד על הספקים שמוכרים זאת: מספר טלפון, ושמם.

התעניינו בפורומים מקוונים אינטרנטיים

מטרת שלב זה היא לאפשר לך לקרוא ביקורות של לקוחות קודמים על סורגים שקופים. חשוב לקרוא את כל סוגי הביקורת, ולבחור רק סורגים שקופים אשר הוכיחו את יעילותם ורמת בטיחותם.

התעניינו בחומר כתוב אודות סורגים שקופים

חשוב לקרוא כמה שיותר חומר כתוב על סורגים שקופים על מנת לדעת כיצד מתחזקים אותם, מה יש לעשות על מנת לשמור עליהם לזמן רב ביותר בביתכם, ומה חשוב לבדוק בטרם רוכשים סורגים שקופים. חשוב לקרוא מאמרים אלו בתפוצה גדולה על מנת לצבור הוראות בטיחות נוספים אדות סורגים שקופים, לצד קבלת מידע תיאורתי עליהם. ככל שתקראו יותר מידע על סורגים שקופים תוכלו להיות ערוכים ומוכנים לכך בפועל בצורה טובה יותר. סורגים שקופים הם פתרון אשר גם יוצר קביעות בהנחת הסורגים וגם לא משפיע על רמת העיצוב הביתי מפאת הצבע השקוף.

במידה שגם אתה מתעניין בסורגים שקופים, יש ליצור קשר עם חברה לממכר סורגים אלו, לתאם פגישת ייעוץ ובמקביל להסתכל על תוצאות חיפוש אינטרנטיות נוספות בטרם גיבשתם דעה אחידה.  

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009