מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סוככים ומפרסמים:
סוככים מחוץ לבתי עסק הממוקמים בלב העיר הם נפוציםכמעט כמו דלתות כניסה או חלונות ראווה. כבר מלפני כמה עשורים, בעלי עסקים הבינו את היתרונות של סוככים בכניסה הראשית לבית העסק, בין אםמדובר על חנות, בית קפה, סוכנות ביטוח ועוד, סוככים תלויים מחוץ לבית העסק היה מראה נפוץ ואף מתבקש.

סוככים מאז ומתמיד יצרו צל ולכן הפכו את הישיבה ליד בית העסק (מסעדה, פיצריה, גלידריה ועוד) לחוייתית ובתקופות הקיץ הקשות לחוויה נסבלת וכמו כן, כאשר היה מדובר על חנויות עם חלונות ראווה, סוככים אפשרו לאנשים לעמוד מול חלון הראווה בנחת, להנות מהצל ולהביט בשקט בסחורה. אף אחד לא ויתר על ההזדמנות לפנק את הקליינטים הפוטנציאליים או הקליינטים הנאמנים באמצעות סוככים בכניסה לבית העסק.

כיום, סוככים הם אפילו יותר מבוקשים וזאת משתי סיבות עיקריות: סיבה ראשונה להיותם של סוככים מצרך מבוקש בשוק היא העובדה שכדור הארץ מתחמם והקיץ הופך יותר ויותר קשה וארוך משנה לשנה. סיבה שניה שמנהלי עסקים משקיעים ומתקינים סוככים מחוץ לבית העסק היא הגילוי ש"סוככים הם שלט חוצות" או בפירוש - פרסומת.

סוככים ממותגים - היינו סוככים עליהם מודפסים שמות העסק ("סוכנות ביטוח יוסי את בניו", "אופנת דינה, רשת בגדי הריון" וכו') הם כלי שיווקי מכירתי חזק. ראשית כל סוככים גדולים ממותגים מושכים את תשומת ליבם של העוברים ושבים גם מהקצה השני של הרחוב, מעוררים חשק ועניין (בעיקר עסקים קולינריים המצליחים למשוך באמצעות אייקונים וטמינות של משקאות ומאכלים המעוררים את חוש התאבון).שנית כל, לקוח אשר לא זוכר בדיוק היכן ממוקם העסק יכול בטעות להכנס למתחרים לייד אלא אם כן יש לו שלט גדול המכוון אותו היישר לבית העסק שלכם. להבדיל משלט פרסום העולה אלפי שקלים לחודש, סוככים ממותגים מחוץ לעסק שלכם הם השקעה חד פעמים (רכישה והדפסה על אותם סוככים או הזמנת סוככים ממותגים היישר מהמפעל במקרה ומדובר על רשת ארצית מרובת סניפים).
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009