מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרגולות - לא רק לבעלי בתים פרטיים
אם עד היום חשבתם כי פרגולות נועדו רק עבור בעלי בתים פרטיים. אנשים עשירים עם בתים גדולים וחצרות מפוארות ובכן זה נכון, גם להם יש פרגולות אבל לא רק. פרגולות הן פתרון מצויין עבור בתיםפרטיים וכן בתי עסק (מסדות, בתי קפה, בתי הארחה וכו') אבל פרגולות הן גם עבור אנשים המתגוררים בבנייני דיור משותפים.

פרגולות במרפסות:
עבור אנשים המתגוררים בבתי דירות משותפים, בעיקר בבתי דירות במרכזי הערים, לצאת החוצה למרחבים, לנשום מעט אוויר צח ולחוש שהםתחת כיפת השמיים זה ה,ריאה הירוקה". ברוב הדירות, מרפסות כמעט ואינן מנוצלות בעיקר בשעות היום מאחר והחום בלתי נסבל ומאחר ולציבור יש כיום מודעות לגבי השלכותיה ההרסניות של השמש. פרגולות בעצם מאפשרות לכם להפוך כל מרפסת למקום צונן יותר ומאפשרות לכם לבלות זמן איכות בחוץ, באוויר החופשי ואף תחת כיפת השמים מבלי להחשף לסכנות של קרני שמש יוקדת. הקנת פרגולות במרפסות היא סיפור שאורך כמה שעות ואתם מרוויחים חלל חדש שהוא התחליף לחצר מחוץ לבית. באמצעות כמה עציצים, שוחלן וכיסאות חצר - ניתן להפוך כל מרפסת לפינת חמד (כמובן בתנאי שיש גם פרגולות).

פרגולות - בדירות גג:
כפי שפרגולות תורמות להפיכת מרפסות לגינת חמד, דירות גג הן בעלות פוטנציאל עצום מבחינת המרחב. ניתן להפוך דירות גג לפינות אירוח ואף לשטח בילוי לכל המשפחה באמצעות התקנת פרגולות. ניתן להתקין פרגולות אשר מהוות פתרון גם לחודשי החורף ומהווים הגנה / סככה מפני הגשם.

רוצים להתקין פרגולות על הגג או לחילופין במרפסת הבית? חפשו עוד היום יצרניות, משווקות, יבואניות וכן נגרים המתמחים בבניית פרגולות באמצעות האינטרנט על ידי הקשת המילה "פרגולות" במנועי חיפוש.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009