מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרגולות בחצר הראשית


פעם אנשים נהנו מהחצר שלהם בעיקר בחודשי הקיץ ובעיקר בשעות היום. אנשים היו יוצאים בימי שבת בצהריים לחצר, משחקים עם הילדים, עושים על האש, יושבים ואוכלים בחוץ סביב שולחן הפלסטיק... בסופו של דבר פורסים אבטיח קר ומרגישים מיליון דולר. פעםיכולנו להנות מיום שטוף שמש. היום - כולם בהיסטריה ובצדק מהשמש.
כדור הארץ עובד תהליך מואץ של התחממות.הקיץ נהיה יותר ויותרבלתי נסבל! והשמש הופכת יותר ויותר מסוכנת. כיום,עם המודעות לסרטן העור ובכלל, לנזקים של השמש לעור הפנים, לשיער, להאצת תהליך ההזדקנות והיובש... אנשים עושים כל מאמץ כדי להמנע מהשמש.

לכן פרגולות הן הפתרון האידיאלי לחצר הבית. בין אם מדובר על חצר ראשית או חצר צדדית ואף אחורית, אפילו אם מדובר על מרפסת גדולה או על גג, פרגולות יהפכו את המשטח למקוםבילוי אהוב נוח ובטיחותי עבור כולם. פרגולות מאפשרות לכם להנות מכל היתרונות שישנן בחוץ, תחת כיפת השמים,אך יחד עם זאת, פרגולות מספקות צל נעים וכמובן הגנה חיונית מקרני השמש הבוערות במשך כמעט כל ימות השנה.

פרגולות בחצר, ככל שהן תופסות משטח רחב יותר, כך הן מורידות את הטמפרטורה סביב הבית והופכות את החצר בבית לנסבלת יותר גם בימים החמים ביותר.

אם תפתחו חוברת עיצוב הבית והגינה, בין אם היא מיוצרת בארץ ובין אם היא תוצרת חו"ל, בוודאי תבחינו כי פרגולות הן טרנד חזק מאוד בתחום של עיצוב בתים וגינות. בעקבות הפיכת פרגולות לטרנד מבוקש גם בארץ, ישנן כמה חברות ישראליות העוסקות ביבוא של פרגולות וכן במכירת פרגולות והתקנת פרגולותבבית הלקוח. פרט לכך, ניתן להזמין פרגולות לפי מידות אישיות אצל נגרים פרטיים בכל רחבי הארץ. פרגולות הן קלות לתחזוקה, עמידות מפני כל תנאי מזג האוויר ומרגע שאתם מחליטים להזמין (לקנות פרגולות או פרגולות בהזמנה אישית אצל נגר) - מדובר על יום עבודה אחד אצלכם בחצר וזהו.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009