מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות הבית יכולים לתרום רבות לעיצוב הבית שלנו

כאשר אנו מעוניינים לשפץ את בתינו הקיים או לעצב את הבית החדש אליו ניכנס, רצוי שנשים לבנו אל חלונות הבית. חלונות הבית יכולים קודם כל לתרום משמעותית לעיצוב הבית כולו, הם קובעים את האווירה בבית על פי כמות האור הנכנס דרכם, על פי העיצוב שלהם וסגנון חלונות הבית יכול מאד לתרום לאווירה וליצור אווירה ואופי שונה לבית או לחדר אותו אנו מעצבים ומשנים.

למשל אם בסלון אנו אוהבים לארח הרבה חברים ואין לנו גינה, הסלון גדול יחסית ויש לנו חלונות בנוסף למרפסת או לחלון גדול, רצוי כי חלונות אלה יהיו גדולים וצבועים בצבע בהיר, אם אנו רוצים ליצור סלון מואר, מזמין ושיהיה נוח לשבת בו. אם הקיר ושאר הריהוט הוא לבן או צבוע בהיר, אז שאת חלונות הסלון נוכל לקחת בצבע כהה יותר מהרגיל הכל תלוי כמובן גם בסגנון חלונות הבית אותם נחליט לקחת . חלונות שמותקנים בסלון בהתאמה ותכנון נכון, יוצרים אווירה נוחה, תורמים אפילו לחסכון בחשמל לעיתים מאחר וניתן לנצל את מרב שעות הים בארץ שטופת שמש כשלנו.

רצוי שניוועץ בקבלן שבנה את ביתנו או במעצב הפנים שלנו הם יוכלו לתרום רבות בתכנון והרכבת חלונות נכונים בהתאמה לאופי הבית שאנו רוצים להעניק לביתנו או לחדר אותו אנו משפצים. גם עם מתקיני החלונות עצמם ניתן להתייעץ ורצוי למסור מידות מתאימות ולא פעם לכן ניתן להזמין את החלון במידות שאנו רוצים ולא מידות חלונות סטנדרטיות בהכרח.
אם כן, כאשר אנו רוצים לשפץ את הבית רצוי שנתחשב בכל חלונות החדר או הבית אותו אנו משפצים, חלונות יכולים לתרום רבות לאווירה אותה אנו רוצים ליצור בבית. ואף לחסוך לא פעם באנרגיה ועלויות בעתיד.

היום חלונות מעוצבים הפכו להיות שם דבר בתחום עיצוב הבית. כאשר אנו מחליפים את חלונות הבית ומשדרגים אותם למראה של חלונות מעוצבים יותר, הבית נראה אחר לגמרי, חדש, רענן ואף  בעל מראה יוקרתי הרבה יותר ממה שהוא היה קודם לכן.  יש חלונות מעוצבים לבית כמו למשל חלונות בלגיים שהעיצוב שלהם הפך להיות שם דבר, הם מחולקים לריבועים וניתן לקבל אותם בצבעים המתאימים לעיצוב הבית ובהתאמה לעיצוב הבית בכלל. היום החלונות כבר קיבלו מקום של כבוד בעיצוב הבית, והרבה אדריכלים ומעצבי פנים שמים את הדגש בבחירתם. המחיר של חלונות מעוצבים הוא כמובן אינו זול והרבה אנשים מתלבטים היכן לרכוש חלונות אלו.

היכן ניתן לרכוש חלונות מעוצבים?

ניתן היום לרכוש חלונות מעוצבים בבתי עסק המייצרים חלונות ודלתות מאלומיניום, יש לבחור את בית העסק בהתאם למוניטין ולוותק שלו. תוכלו למצוא מגוון רב של דוגמאות של חלונות בעצוב מרהיב ובאיכות גבוהה. חשוב לבדוק כמה יצרנים של חלונות מעוצבים בטרם תחליטו באיזה מהם אתם בוחרים שיעצב וייצר לכם את חלונות הבית.  יש הרבה אנשים שמעוניינים לעצב את חלונות הבית בעצמם והם מוסיפים אלמנטים מיוחדים כמו זכוכית צבעונית בדוגמא אמנותית כמו למשל וויטראג' שיכול לתת לאור לחדור ולגרום למשחק של צבעים. חלונות מעוצבים מסוג זה, ימשכו מיד את העין ויוסיפו אוויר של יוקרה וחמימות כאחד.

שיפוץ של דירת החלומות באמצעות חלונות מעוצבים

כאשר אנו מעוניינים לשדרג את מראה הבית או הדירה שלנו, דבר ראשון נחליף חלונות ודלתות, הבית ייראה לגמרי אחרת ויקבל מראה מיוחד יוקרתי יותר. הרבה משפחות משפצות ומשנות את העיצוב בביתם באמצעות שיפוצים כליים המשדרגים ומעלים את ערך הנכס. מי שמעוניין בחלונות מעוצבים אך גם בשמירה על הפרטיות, יוכל להתקין גם ווילונות אטומים ומיוחדים  שיתאימו ואף יהוו מראה מושלם לחלונות החדשים בביתו. היום יש מגוון עשיר של חלונות מעוצבים, ואם עדיין אתם לא סגורים לגבי העיצוב של החלונות שלכם, תוכלו למצוא עיצובים ומגוון דוגמאות באתרי האינטרנט, עד שתחליטו איזה סוג עיצוב יהיה המתאים ביותר עבורכם.

 

 

 


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009