מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות הבית יכולים להשפיע רבות על עיצוב הבית כולו

כאשר אנו נכנסים לבית חדש ורוצים לשפץ אותו או לעצב מחדש את סלון ביתנו הקיים, החלק הבסיסי ממנו אפשר להתחיל ואף אולי להעלות את ערך הדירה בעתיד וכמובן את רמת עיצוב הסלון או הבית הם למעשה חלונות הבית.
חלונות הבית, אם זה בסלון, באמבטיה או בחדרי השינה, חלונות משפיעים מאד על אופיו של הבית ועל עיצובו מבחינה טכנית. חלונות כמו גם דלתות הבית הם הבסיס, השלד לתחילתו של עיצוב כל בית או חלק בבית. חלונות הבית משפיעים מאד על אופי התאורה בבית, על האווירה, חלונות יכולים לעזור בעיצוב כמו למשל כאשר אנו נאלצים להיפטר ממה שהיה בעבר פתח בסלון עבור מזגן אך המזגן ישן ובחרנו במזגן חדש במקום אחר, אנו יכולים לפתור את בעיית הפתח שנוצר בהתקנת חלון תואם ויש הרבה חלונות בשוק שמותאמים במיוחד למקרים כאלה, או למשל פתח בחדר האמבטיה שיתרום למעבר אוויר ומניעת עובש בעקבות רטיבות, לעיתים החדרים קטנים או מעוצבים בצורה מסוימת שאנחנו צריכים להתייחס לפתח חלונות האמבטיה באותה חשיבות כשם שנתייחס אל חלונות אחרים בביתנו, שכן גם פתח כזה וסגנון החלון שנרכיב בחדר מסוג זה משפיע מאד על הנוחות והאווירה בחדרה האמבטיה, בכדי שיכנס רק אוויר אך שלא ייווצר מצב שרואים אותנו מתקלחים עלינו לשים חלונות מיוחדים לכך ויש מספר סגנונות של חלונות במיוחד לחדרי אמבטיה ומקלחת שהינם גם יפים וגם יעילים מבחינה טכנית.

כאשר אנו באים לעצב את חלונות הבית, רצוי שנתייעץ עם הקבלן שבנה את הבית הוא יכול לעזור לנו מבחינת תקנים ומה שמומלץ, הארכיטקט או מעצב הפנים שיוכלו לתת לנו מידע מבחינת העיצוב וזה יכול לתרום לנו רבות לשיפוץ ועיצוב הבית כולו.

החלונות הכי נפוצים היום בארץ הם חלונות אלומיניום, יש להם הרבה יתרונות מבחינה של בידוד מפני חום וקור. חלונות אלומיניום קלים לתחזוקה והם עמידים בפני כל תנאי מזג האוויר. יש לקבל הצעות מחיר מכמה בעלי מקצוע העוסקים בתחום האלומיניום ולקבל חוות דעת על כמה מבעלי המקצוע, בטרם תחליטו את מי אתם מעוניינים שיבצע לכם את העבודה. עבודה כמו ייצור והרכבת חלונות אלומיניום, דורשת דיוק רב על מנת שהחלונות יהיו מבודדים היטב. ניתן לקבל חלונות אלומיניום שהם מעוצבים או צבועים בצבע הרצוי לכם. יש כנראה סיבה מספקת מדוע הרבה אנשים אוהבים להרכיב בביתם חלונות אלומיניום, בגלל המבחר הרב של הדגמים, הצבעים הקלות שלהם מבחינת המשקל והמחיר שהוא סביר בהחלט ומתאים לכל כיס.

חלונות אלומיניום – בידוד ועיצוב מיוחד

יש לציין, כי מתכת כמו אלומיניום,  שומרת על שמירה של הטמפרטורה בתוך הבית. האלומיניום נחשב למתכת קלה ונוח לעצב בה מגוון דוגמאות. למרות שחלונות אלומיניום הם קלים מבחינת משקלם, אין זה אומר שהחלונות אינם חזקים מספיק.  גם למי שאוהב חלונות מעץ, יכול לפתור את העיצוב באמצעות התקנת חלונות אלומיניום הצבועים בצבע מיוחד שנראה בדיוק כמו עץ, והתחזוקה תהיה קלה יותר בניגוד לתחזוקה של חלונות העשויים מעץ. היום, כשאנו מחפשים מוצר זול ואיכותי במיוחד כשמדובר בחלונות הבחירה תהיה כמובן בחלונות העשויים מאלומיניום, שכן המתכת הזאת היא הכי זולה וגם נחשבת לחזקה ועמידה למשך הרבה שנים.

ההיצע של חלונות מאלומיניום

יש הרבה סוגים של חלונות העשויים מאלומיניום ובמגוון עיצובים שהנפוץ בהם הוא הפרופיל הבלגי או כפי שאנו רגילים לכנות "חלונות בלגיים". הדוגמא של חלונות אלה מאפשרת לקרני האור לחדור מבעד החלונות וכן למי שיש נוף מרהיב  הוא ייהנה הרבה יותר כשיהיו לו חלונות אלומיניום כמו פרופיל בלגי. היום משלבים חלונות אלומיניום עם תריסים חשמליים מאלומיניום שהם שילוב מושלם למי שמעוניין בצל בשעות הצהריים ובמיוחד בעונת האביב והקיץ. ניתן למצוא הרב בעלי מקצוע בתחום ולקבל המלצות ממכרים לגבי חברה או בעל מקצוע מיומן בתחום ייצור והרכבת חלונות מאלומיניום.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009