מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

יעילות מחיצות בעיצוב ביתנו
מחיצות נועדו למעשה לתת לנו פתרון זמני בעיקר במשרד אך לא רק. למשל כאשר אנו גרים בבית שהינו לתקופה קצרה יחסית ואנו רוצים ליצור חדר נוסף אך לא להשקיע הרבה משאבים וכסף מאחר ומדובר בתקופה זמנית סביר כי מחיצות יהוו פתרון מצוין ונוח ליצור חדר נוסף בבית או אף חצי חדר רק בכדי לתחום אזור מסוים.
למשל אצל חברה שלי שעברה עם בעלה לא מזמן לדירה קטנה חדשה באזור רמת גן היה מדובר בדירת חדר אחד, הדירה חדשה ויפה אך מאחר ומדובר בזוג הגר בחדר אחד, לעיתים החיבור בין חדר השינה לסלון והמטבח מאד מפריע באווירת האינטימיות ולמען האמת זה משהו שיכול להפריע לכל אחד אם כאשר מארחים חברים וצריך לאלץ להיכנס למקלחת בכדי להתלבש.
אזי מחיצות מהוות פתרון מצוין לכך. הן יכולות להיות עשויות גבס, או מחיצות מתקפלות , הכל תלוי במידת התקציב שאנו רוצים להשקיע ועל מה אנחנו יכולים ומוכנים להתפשר, למשל האם כל שחשוב לנו הוא האינטימיות או שגם עניין הרעש מעט מפריע לנו, כל מחיצה לעולם לא תהיה כקיר בטון מבודד מבחינת רעש, אך כמובן שיש הבדל בין מחיצות וילון למשל או מחיצות העשויות גבס ולא פעם זה משהו שהוא פשוט עניין של תחושה אישית .
מחיצות אף יכולות להיות פתרון מעולה לעיצוב בבית, ניתן לשים מחיצות מסוימות רק למטרת עיצוב בסלון למשל אשר ניתן בכל עת לפרקן במידה ונרצה לעזוב את הבית או למכור אותו.
מחיצות יכולות להיות פתרון מצוין, מחיצות יכולות לחסוך לנו בעלויות תקציב עיצוב הבית, כל זאת במידה ונדע לתעל מחיצות בצורה נכונה בעת עיצוב ושיפוץ ביתנו, כאשר תמיד רצוי להיוועץ במעצב פנים או אדריכל לפני הכל.

הרבה משרדים היום משתמשים במחיצות למשרד, על מנת לנצל את החללים  או לאפשר לעובדים חלל פתוח יותר אם המשרד עוסק בטלמרקטינג או מוקדים מסוג אחר. ישנם טיפים לרכישת מחיצות למשרד כמו למשל אם אתם מעוניינים במחיצות אקוסטיות שיבודדו רעש, מחיצות דקורטיביות שיתאימו לריהוט ולעיצוב המשרד, מחיצות מגבס ועוד. המחיצות עשויות מסוגים של חומרים, חלקם יקרים יותר וחלקם פחות, לכן חשוב לדעת מהו התקציב של כל אחד וכמה באמת אתם מעוניינים להשקיע. ניתן לחלק את המשרד למחלקות שונות ולכן תמיד כדאי לקבל טיפים לרכישת מחיצות למשרד מאנשי המקצוע שיוכלו לייעץ לכם לגבי סוגי המחיצות השונות. תוכלו תמיד למצוא את העיצוב הנכון של המחיצות  למשרד שלכם.

בחירת החומר ממנו יהיו עשויות המחיצות

החומר של בחירת המחיצות למשרד הוא חשוב ולכן תמיד כדאי לקבל טיפים לרכישת מחיצות למשרד כמו למשל הנוחות של העובדים וחשוב כמובן שהמחיצות לא תהיינה עשויות מאלומיניום או ניקל שמושפעים בקלות ממזג האוויר. אם אתם מעוניינים לחלק עמדות משרד שונות באמצעות מחיצות למשרד, חשוב כי הן יהיו מבודדות רעש, כלומר מחיצות אקוסטיות, על מנת שהעובדים יוכלו להיות  מרוכזים בעבודתם. מחיצות אקוסטיות למשרד, יוצרות הרגשה של רגיעה ופרטיות בקרב העובדים ויש לשקול להתקין אותם אם אתם מעוניינים בתפוקה טובה של העובדים. גם אם אתם רוכשים ריהוט משרדי, המוכרים יוכלו להציע לכם שולחנות שהם בעצם עמדות למשרד שהשולחנות בעצם מחוברים אחד לשני וכבר יש בהם מחיצות.

מחצות למשרד הנראות כקיר לכל דבר

יש הרבה מוקדים בהם העובדים מנהלים שיחות טלפון ולכן, הרבה מנהלי מוקדים כאלה, מעוניינים להתקין מחיצות למשרד שתיראנה כמו קיר לכל דבר ועניין.  האינטימיות חשובה לעובדים ויש כאלה שאינם יכולים להתרכז כשיש בקרבתם עובדים נוספים. גם בבנקים השונים, ניתן למצוא מחיצות משרד כך שהלקוחות יכולים לדבר עם פקיד הבנק באופן דיסקרטי ללא הפרעה של לקוחות נוספים העומדים בקרבת מקום. תוכלו למצוא טיפים לרכישת מחיצות למשרד גם באינטרנט או למצוא חומר כתוב במגזינים לעיצוב משרד שממנו תוכלו לשאוב רעיונות לגבי הסוג או הדוגמא של המחיצות למשרד שלכם.

 

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009