מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אם נתכנן נכונה את גדרות ביתנו, נוכל רק להרוויח מכך בעיצוב הבית גם אם אנו בונים גדרות אלה לבד ללא עזרתו של הקבלן.


כאשר אנו משפצים או מעצבים את ביתנו לרוב אנו נתחיל מבסיס הבית ונכון וקל יותר להתחיל מחוץ לבית לכיוון פנים הבית עד שנגיע לחדר האחרון, אם אנחנו משפצים רק את הגינה או את חלק הכניסה לבית אזי הכל פשוט יותר אך בכל מקרה רצוי שנתחיל מעיצוב והחלטה על סוג גדרות הבית שיתאימו לבית שלנו.

את תכנון גדרות הבית עלינו לקחת ברצינות מכל בחינות הבניה, על אחת כמה וכמה, אם בחרנו לבנות את גדרות הבית בעצמנו ללא עזרתו של קבלן או איש מקצוע אחר. שהרי רצוי שלא נתחיל בבניית גדרות הבית ובאמצע הדרך נגלה כי התקציב שתכננו לבניית גדרות אלה אינו נכון בפועל ועלינו להשקיע ברכישה נוספת של חומר מסוים עבור בניית גדרות הבית אותן בחרנו.

לאחר שהחלטנו פחות או יותר בראייה כללית על האופי של גדרות הבית והסגנון וכיצד אנו רוצים שהגדרות ישפיעו על הבית שלנו ועל הטעם הכללי שלנו בעיצוב הבית כולו, רצוי שנתאים את גדרות הבית כמובן גם או אולי לפני הכל למטרה לשמן הן נבנות.

למשל אם מטרת הגדרות היא להרחיק חיות או לחלופין לשמור על הבית שהחיות שבבית לא יצאו להן לטייל ללא ידיעתנו, או שבכלל, יש לנו כלבים שכאשר הם בגינה הם קשורים אך עם זאת הם נובחים על כל עובר אורח אזי אנו רוצים שהגדר תהיה חזקה מספיק וגבוהה בכדי שהעוברים לא ייבהלו מהנביחות. במקרה כזה אנו רוצים לרכוש גדר גבוהה יותר מהרגיל, או אולי אם הגדר הקיימת בביתנו עשויה בטון ואנו רוצים תוספת בלבד, אנו יכולים לקחת גדר עץ פשוטה ולחסוך בעלויות.

כל אלה ועוד תורמים רבות בעיצוב גדרות ביתנו, על כן חשוב שנתכנן אותן נכונה.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009