מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


כמה דברים חשובים שיש להתחשב בהם בהרכבת גדרות בביתנו.


כיום כאשר אנו רוצים לשפץ או לעצב מחדש את ביתנו, כאשר מדובר בגינה שלנו גדרות הן הבסיס של ביתנו. גדרות מהוות לא פעם את כרטיס הביקור לביתנו עוד טרם כניסת אורחינו לביתנו. לכן קיימת חשיבות רבה באופי ובעיצוב של גדרות ביתנו.
אם אנו מחליטים להרכיב ולהתקין את גדרות ביתנו בעצמינו ללא עזרה של קבלן או אנשי מקצוע, רצוי שנתייחס למספר מישורים בכדי לחסוך בעלויות וגם בכדי לעשות זאת כמו שצריך ושלא נצטרך לחזור על עקבותינו בשל טעות כזו או אחרת שלא חשבנו עליה מלכתחילה, שכן כמו לכל דבר בביתנו גם גדרות הן בעלות כללים מסוימים, אם זה בעיצוב ואם זה בדרך שנבנה גדרות בבית מבחינה טכנית.
הקמת גדרות כיום היא נוחה וקלה ומרכיבי גדרות בשוק לרכישה מגיעים בצורה כזו שיהיה קל להרכיבם אך לפני שאנו פונים להרכבת גדרות בביתנו עלינו לחשוב איזה סגנון גדר נרצה לביתנו ובכלל מה מתאים לנו? האם אנו זקוקים לגדר שתמנע מכלבינו להפחיד את השכנים?, או יכולים להסתפק בגדר חזקה פחות אך יפה יותר? האם אנו מעוניינים בגדר מעץ שתיתן אווירה חמימה לבית? או שדווקא גדר ממתכת תאזן את הבית אשר הוא כשלעצמו מעוצב בצורה כפרית. בתחום עיצוב גדרות רצוי קודם להיוועץ במעצב הפנים של ביתנו או אפילו באיש המקצוע אשר במקום רכישת הגדרות.
לאחר מכן קיימים כללים מסוימים בבניית גדרות, כמו למשל כי יש להתחשב בסוג האדמה והאקלים באזור ביתנו, שוב מידת הצורך שלנו בגדר חזקה, כמו למשל אם מדובר בגדר שתוחמת אורוות סוסים אזי הגדר צריכה להיות חזקה הרבה יותר מגדר של בית מעל החומה.
באלה ועוד יש להתחשב, זה יכול לתרום רבות לעיצוב ביתנו ולהקל עלינו בבניית גדר מתאימה לביתנו.

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009