מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

פרגולות
טל טשירה

החצר מהווה הרבה פעמים את ההמשך של הבית שלנו. מפתח הדלת כמעט ואינו נראה והוא מוביל אותנו באופן ישיר לחצר. אך פעמים רבות אנחנו נמנעים מלבלות ולארח בחצר היות ומזג האוויר מבריח אותנו בחזרה לסלון הממוזג והמוצל משמש. הפתרון לכך הוא פרגולות. פרגולות מאפשרות לנו ליהנות מהצללה גם בחצר שלנו.

סוג אחד של פרגולות הוא פרגולות מעץ. פרגולות מעץ הן בעלות עמודים ששקועים בקרקע והיסודות שלהם יצוקים בבטון באדמה כדי שיהיו יציבות. אפשרות אחרת לייצב פרגולות מעץ היא באמצעות חיבור העמודים לאלמנטים מברזל. העץ ממנו עשויות פרגולות עץ צריך לעבור טיפול כדי לעמוד בתנאי מזג האוויר השונים, ריקבון ומזיקים למיניהם. סוג הטיפול הוא למשל עישון, צביעה, אימפרגנציה, חיטוי וכדומה. רצוי גם שהעץ ממנו עשויות פרגולות עץ יהיה עץ עמיד ואיכותי כמו למשל עץ אורן, עץ אלון או עץ גושני.

יש גם פרגולות מאלומיניום. פרגולות מאלומיניום נותנות פתרון הצללה מצד אחד וגם מאפשרות אטימה מפני גשם מצד שני. פרגולות אלומיניום הן בעלות שלבים שיכולים להיפתח ולהיסגר באופן סיבובי וכך מאפשרות לשלוט ברמת ההצללה בקיץ בין הצללה מלאה להצללה חלקית בדרגות שונות ובחורף פרגולות אלה מאפשרות פתיחת הרפרפות כדי לאפשר לאור להיכנס. יתרון נוסף של פרגולות אלומיניום הוא הצבעוניות שלהן. ניתן להתאים את צבעוניות הפרגולה כך שתתאים לעיצוב הכללי של הבית שלכם, המרפסת שלכם או כל חדר אחר. פרגולות אלומיניום נותנות פתרון גם לאזורים גדולים וגם לאזורים קטנים. גם פרגולות אלומיניום צריכות להיות עמידות בפני תנאי מזג אויר שונים בדיוק כמו פרגולות מאץ. הפרופילים מהם מורכבות פרגולות אלומיניום צבועות בתנור או עוברות תהליך אילגון. הפירוק וההרכבה של פרגולות אלומיניום קל ופשוט יחסית
.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009