מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

פרגולות
טל טשירה

כיום ניתן לראות בחצרות רבות פרגולות מסוגים שונים. לפעמים אלה פרגולות גדולות שתופסות את רוב שטח החצר ולפעמים פרגולות קטנות יותר שמהוות מעין "זולה" בפינת החצר. בכל מקרה, פרגולות הן פתרון הצללה טוב בארץ שופעת שמש כמו הארץ שלנו. כאשר רוצים לשבת בחצר ברוב חודשי השנה יש צורך בהגנה מהשמש ואת זה בדיוק מספקות פרגולות. ישנם כמובן אנשים שמעדיפים את השיטה העתיקה של סוכת צמחים אבל רוב האנשים בוחרים להתקין פרגולות ויש שהופכים פרגולות לסוכת צמחים כאשר הם שותלים צמחים המטפסים על פרגולות והופכים אותן לסוכה של ממש.

פרגולות הן בעלות יתרונות רבים, הן אסטטיות ועמידות ונותנות פתרון הצללה יעיל מחד ומעוצב ונאה מאידך. כאשר בוחרים להתקין פרגולות רצוי לפני כן להתייעץ עם מומחים בהתקנת פרגולות כדי לקבל מידע לגבי האפשרויות שעומדות בפניכם. כאשר מתייעצים עם מומחה בתחום פרגולות עולות שאלות כמו למשל גודל הפרגולה הרצוי, צורת הפרגולה וכדומה. בהתאם לתשובות וכמובן בהתחשב ברצונותיכם ובתנאי השטח של החצר שלכם תוכלו לקבל את הפתרון האופטימלי עבורכם. יש מגוון רחב של פרגולות אך באופן עקרוני פרגולות עשויות מעץ וחשוב לבחור עץ עמיד מאיכות משובחת כמו עץ גושני, אורן או אגוז.

היות והן נמצאות בחוץ, פרגולות צריכות להיות עמידות בפני תנאי מזג אויר משתנים כמו גשם, רטיבות, לחות ושמש, בפני ריקבון וכן להיות עמידות בפני מזיקים שונים ולכן חשוב שהעץ ממנו עשויות פרגולות יעבור תהליך של אימפרגנציה, חיטוי, עישון, צביעה וכדומה. ולאחר שהתקנתם פרגולות תוכלו לשבת בחצר שלכם ולהנות בכל שעות היום, גם בשעות החמות, תוכלו לארח חברים או סתם לרבוץ להנאתכם בפינה מוצלת זו. יש אפשרות להתקין פרגולות גם במרפסות במיוחד אם מדובר בפרגולות מאלומיניום.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009