מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

סוככים
טל טשירה

תחושה מאד לא נעימה היא לשבת בקיץ במרפסת ולהיצלות בשמש הקופחת כאשר אין שום פינה במרפסת הקטנה בה אפשר לברוח מהשמש. כדי לפתור בעיה זו אפשר להתקין סוככים. סוככים הם גם פתרון מצוין עבור חלונות מהם נכנסת שמש. סוככים אפשר להתקין על חלונות ויש סוככים שמתאימים למרפסות ולהתקנה מעל מפתחים של דלתות הנפתחות למרפסת או לחצר. ויש סוככים המיועדים להגנה על הרכב. סוככים מאפשרים לנו נוחות והגנה גם בימי שמש חמים וגם בימים גשומים.

כאשר מדברים על סוככים מתכוונים למעשה למגוון רחב של סוגים של פתרונות הצללה שונים. יש סוגים שונים של סוככים כמו למשל: סוכך חלון, סוכך מרקיזה, סוככים קבועים, סוככי זרועות ועוד. כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום סוככים כדי להתאים לכם את הפתרון המתאים ביותר ולרכוש סוככים שמתאימים לצרכים שלכם. גם אם אתם גרים בבית משותף ומעוניינים להתקין סוככים במרפסת כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום סוככים כדי לבדוק איזה מבין אפשרויות סוככים קיימות עבורכם. האם מתאים עבורכם סוכך קבוע או דווקא סוכך חלון? האם סוכך זרועות ייתן מענה מדייק לצרכים שלכם?

חשוב לבחור סוככים מחומרים איכותיים ועמידים. סוככים נמצאים בחוץ והם צריכים להיות עמידים בתנאי מזג אויר שונים ומשתנים כמו למשל שמש חזקה, רוח חזקה, גשם, לחות וכדומה. סוככים צריכים להיות עשויים מחומרים עמידים למשל פלדת אל חלד, אלומיניום, או מתכת. סוכך זרועות למשל רצוי שהזרועות יהיו עשויות מפלדה אל חלד כדי שגם יהיה חזק וגם עמיד. הבדים מהם עשויים סוככים גם הם צריכים להיות עמידים בתנאי מזג אויר שונים וגם להיות אסתטיים. סוככים עשויים בדרך כלל בדי דראלון והם מגיעים היום במגוון צבעים ודוגמאות. פתיחה וסגירה של סוככים יכולה להיעשות בצורה ידנית או באמצעות מנוע חשמלי.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009