מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

סורגים
טל טשירה

סורגים משמשים אמנם לצרכים פרקטיים כמו הגנה מפני פורצים וגנבים או למניעת נפילה של ילדים אבל סורגים יכולים להיות פריט דקורטיבי עיצובי המוסיף חן ויופי לבית שלנו. יתכן ואם היינו יכולים לא היינו בוחרים להתקין סורגים בבית אבל מאחר ויש צורך בכך אין שום סיבה שלא ננצל את הצורך בהתקנת סורגים ונכניס עוד אלמנט קישוטי נאה ונשלב אותו בעיצוב הכללי של הבית שלנו.

סורגים יכולים להיות סורגים ישרים או סורגים עם בטן. סורגים ישרים הם יותר אלגנטיים ויותר עדינים, הם אינם בולטים מפתח החלון. סורגים עם בטן מרוחקים יותר מהחלון הודות לבטן המעוגלת שלהם והם נותנים תחושה של יותר מרחב ופחות תחושה של "מאחורי סורגים". יש אנשים שדווקא מעדיפים סורגים עם בטן מפני שבמרחב שנוצר הם יכולים להניח עוד פריטים של קישוט כמו למשל כריות דקורטיביות או עציצים. מבחינת היעילות שלהם אין בדרך כלל הבדל בין סורגים ישרים או סורגים עם בטן והבחירה ביניהם היא עניין של טעם אישי.

כאשר רוכשים סורגים אפשר לבחור בין דוגמאות רבות ומגוונות. ישנן דוגמאות סורגים קטנות ועדינות וישנן דוגמאות שהן אמנותיות ויצירתיות. הדגמים יכולים להיות דגמים גיאומטריים או עיטורים בדוגמת גבעולים או פרחים ועוד אפשרויות רבות אחרות. אפשר להתרשם מדגמים שונים ומגוונים של סורגים באתרים רבים באינטרנט וכן במגזינים ובקטלוגים של החברות המוכרות סורגים.

כאשר בוחרים להתקין סורגים בבית אפשר לבחור באותו דגם בכל הפתחים בהם מותקנים סורגים ואפשר לבחור דגמים שונים של סורגים בהתאם לעיצוב של כל חדר. אפשר גם לבחור להתקין במקום אחד סורגים ישרים ובמקום אחר סורגים עם בטן, הכל לפי הטעם האישי, הצרכים והרצונות של המתקין. אפשר להתקין סורגים גם על פתחי חלונות וגם על פתחים גדולים יותר כמו דלתות הנפתחות למרפסת או לגינה.

מתעניינים במיגון חדר הילדים הקטנים? מעוניינים למנוע את נפילתם מן החלון? אנו סבורים כי עליכם למגן את חלון החדר בסורגים לילדים. סורגים אלו מגינים טוב יותר מכל סורג אחר ואוטמים את החלון לכל אורכו. בנוסף, מכילים סורגים אלו אלמנטים עיצוביים היחודיים עבור ילדים: סורגים בצבעים, למשל. במאמר זה סיפקנו גם לך מדריך מלא אשר יסייע לך להגיע לסורגים לילדים בצורה משכנעת ומועילה:

התחקו אחר דגמים של סורגים לילדים

חשוב לבצע את הפעולה הזו באמצעות האינטרנט על מנת לדלות כמה שיותר מידע בזמן קצר. יש לרשום את כל הידוע לכם על סורגים לילדים בצירוף תמונות של הדגמים השונים. בנוסף – חשוב לרשום פרטים על הספק: שמו ומספר הטלפון שלו, בצירוף הכתובת. ככל שתרבו לחזור על פעולה זו תוכלו לזכות בניסיון רב אודות סורגים לילדים.

התעניינו בקרב חבריכם ומכריכם אשר רכשו לילדיהם סורגים

חשוב להתעניין בקרבם היכן ניתן למצוא סורגים לילדים באיכות טובה, וברמת גימור עיצובי מרשימה. במידה שקיבלתם את מבוקשכם – ניתן לבקש גם את פרטי הספק המדובר. חשוב לאגור מחבריכם כמה שיותר מידע על ספקים על מנת להמשיך ולהגדיל את מרחב המדגם שלכם בנושא בחירת סורגים לילדים.

התעניינו בפורומים כתובים אודות סורגים לילדים

בפורומים אלו תוכלו למצוא מידע על דגמים לא מעטים של סורגים לילדים לרבות מידע ביקורתי מצד לקוחות קיימים אשר רכשו סורגים לילדים. חשוב להיצמד רק לדגמים של סורגים לילדים אשר נשאו חן בעיני הכותבים, שהרבו בביקורות חיוביות כלפיהם.

התעניינו בחומר כתוב אודות סורגים לילדים

מטרת שלב זה היא לסייע לכם לדעת מהם זמני ההתקנה של סורגים אלו, זמני האספקה הממוצעים וזמני עמידות המוצר (בעשרות שנים). על ידי עיון בנתונים טכניים אלו תדעו לקראת אזו עסקה אתם עתידים ללכת, והאם סורגים לילדים כדאיים בכל מקרה: אנו סבורים כי המוצר תמיד כדאי גם בעת מיתון, שכן שום האטה כלכלית אינה מצדיקה הפקרת בטחון ילדים כשהם נמצאים בסמיכות לחלון.

למידע נוסף אודות סורגים לילדים חשוב לפנות לאתר האינטרנט של חברה המתמחה בשיווק סורגים. חברה זו יכולה לספק לך את כל המידע המבוקש על סורגים אלה.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009