מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

סורגים
טל טשירה

ישנן שתי סיבות מרכזיות להתקנת סורגים על פתחים שונים בבית. האחת היא מניעת נפילה של ילדים והשנייה היא הגנה בפני גנבים ופורצים. אפשר להתווכח על היעילות של סורגים כהגנה בפני פורצים וגנבים אבל אין ספק שהמשפט פרצה קוראת לגנב היא נכונה ושהמצאות סורגים מהווה מכשול בפני אלה המבקשים להיכנס לבתים שאינם שלהם. אבל העובדה שיש להם תפקיד שימושי לא אומרת בהכרח שאין סורגים יכולים להיות דקורטיביים. גם כיום, כאשר יש מגוון אמצעי מיגון חדשניים כמו גלאי נפח, גלאי טמפרטורה וכדומה המאפשרים מיגון של הבית בצורה טובה אנשים רבים בוחרים להתקין סורגים בפתחים שבבתיהם.

סורגים מגיעים היום במגוון רחב של צבעים וצורות ולמעשה ניתן להתאים את עיצוב וסגנון סורגים המותקנים בבית לסגנון העיצוב הכללי של הבית. כך שאם עיצוב הבית הוא קלאסי ניתן להתקין סורגים בסגנון קלאסי עם עיטורים שונים קלאסיים גם הם ואם בחרנו עיצוב כפרי יותר לבית נוכל להתאים סורגים גם לסגנון זה. כך גם לגבי הצבעוניות של סורגים. אנשים רבים בוחרים בצבע לבן כצבע סורגים בבית אבל אפשר לבחור מגוון גדול של צבעים אחרים שיתאימו לנו לעיצוב שבחרנו.

חשוב להקפיד על איכות החומרים מהם עשויים סורגים וכך גם לגבי הצבעים בהם צבועים סורגים. צבע איתו צובעים סורגים הוא בעל עמידות שונה ובהתאם לכך מחירו. בדרך כלל ככל שעמידות הצבע תהייה גבוהה יותר , מחיר הצבע תהייה גבוהה יותר. חשיבות יש לצבע גם מפני שתפקידו לשמור על סורגים מפני חלודה ופגיעה של הטבע ומזג האוויר. סורגים נמצאים בדרך כלל בחוץ ולכן חשובה שבעתיים העמידות שלהם בתנאי מזג אוויר שונים.

וכמובן, חשוב להקפיד על התקנת סורגים עבים יותר כאשר מבקשים להשתמש בסורגים כדי למנוע פריצה.

מעוניינים בסורגים מתקפלים אשר יסייעו לכם להציג לחבריכם ולאורחים שלכם בית יפה, עם נוף פתוח וללא חסימת הסורגים? מעוניינים להיות מוגנים ביום, כשאתם בעבודה, ובעלי בית מעוצב ויפה כאשר אתם עם חבריכם בבית? סורגים מתקפלים הצידה הם הפתרון עבורכם. בחנות לממכר סורגים ישנם סוגים רבים של סורגים מתקפלים, ועל מנת לדעת איזה דגם רצוי לכם, הכנו לכם מדריך מלא אשר יעסוק כולו בבחירת סורגים מתקפלים:

התחקו אחר דגמים של סורגים מתקפלים באינטרנט

מטרת שלב זה היא לבצע סקר שוק אודות סורגים מתקפלים. חשוב לבצע את סקר השוק באינטרנט על מנת לדלות תוצאות רבות בזמן קצר. רשמו כמה תוצאות אשר תוכלו לרשום, תוצאות הכוללות: תמונות של סורגים מתקפלים, שם הספק, כתובתו ומספר הטלפון שלו. חזרו על פעולה זו כמה שיותר פעמים על מנת שיהיה באפשרותכם מרחב מדגם גדול של סורגים מתקפלים.

התחקו אחר מכרים וחברים שרכשו סורגים מסוג זה

שאלו אותם מדוע בחרו בדגם ספציפי של סורגים מתקפלים ומי הוא מעצב הפנים אשר סייע להם לבחור. צרו קשר עם מעצב פנים זה במקרה הצורך. חשוב לבחור מוצר מעוצב ומטופח מחד ובעלי יכולות הגנה מפני פריצה מאידך.

התחקו אחר פורומים מקוונים באינטרנט

מטרת שלב זה היא לסייע לך להשיג מידע על סורגים מתקפלים באמצעות אתרים בהם רשמו מגיבים שונים אשר מהווים לקוחות המוצר – ביקורת אודות סורגים מתקפלים אלו. אנו ממליצים לדבוק רק בסורגים מתקפלים אשר זכו למיטב הביקורת הצרכנית על מנת שגם אתם תוכלו להיות בטוחים שביצעתם את הבחירה הנכונה בנושא בחירת סורגים מתקפלים.

התחקו אחר חומר כתוב אודות סורגים מתקפלים

מטרת שלב זה היא לאפשר לך לקבל מידע על תחזוקת סורגים מתקפלים, הסרת חלודה, וחשוב מכל – ניקיון של המוצר בצורה כדאית ביותר. ככל שתקראו חומר כתוב רב יותר תוכלו להבין בצורה טובה מהם הסורגים המתקפלים, מה טווח המחירים שלהם, ומהן פעולות התחזוקה שיש לבצע על מנת שהסורגים יתפקדו כחדשים כפי שהיו.

בכל שאלה צרכנית או שאלת ידע בנושא סורגים מתקפלים חשוב לפנות לחנות ממכר סורגים מתקפלים ולזכות בתשובות לשאלותיכם. חשוב לבקר בחנות, בנוסף לשיחה הטלפוית על מנת להתבונן על דגמים נוספים של סורגים מתקפלים אשר עשויים לשמש אתכם בעתיד.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009