מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מבנים ניידים:
בארצות הברית מכירים את הקונספט של מבנים ניידים כבר דורות על גבי דורות, שכונות שלמות בנויות על הקונספט של מבנים ניידים. בעוד אנשים חושבים על מבנים ניידים ומיד עולה להם הקונוטציה של עוני / קראוונים / שכונות מצוקה, לידיעתכם, מבנים ניידים בכלל לא נתפשים כפתרונות דיור נחותים למרות שיש מן המשותף לאותם מבנים ניידים ולקראוונים של שכונות מצוקה אך יש בעיקר שונים.

מבנים ניידים - פיתרונות דיור מושלמים: מבנים ניידים הם פיתרון דיור מושלם בעיקר בשכונות חדשות / הרחבות של קיבוצים ומושבים. אמנם מבנים ניידים אינם אופציה עבור זוגות אשר רוצים להתגורר בבנייני דירות במרכז העיר, מבנים ניידים הם בדיוק האופציה של זוגות ומשפחות אשר מעוניינות להתגורר על בית קרקע בישוב קהילתי, מושב, או שכונה חדשה בקיבוץ.כאשר רוכשים קרקעות, תהליך בניית הבית הוא תהליך ארוך, מייגע ויקר.החל מבחירת ארכיטקט, דרך בחירתקבלן וכולל כל יתר הפועלים המעורבים בסיפור. משפחות רבות ממתינות בממוצע שנה וחצי מרגע רכית הקרקע ועד להשלמת הבית ומעבר (כאשר יש סיבוכים, בעיות מול הרשויות או עיכובים בשל שביתות וסכסוכי עבודה פרטיים, המצב יכול להדרדר לכמה שנים מרגע רכישת הקרקע ועד להשלמת הבית).
לכן, מבנים ניידים הם פיתרון יעיל, מהיר, אסתטי ובטוח! עבור זוגות אשר מוכרים בית משלהם או תריכים לעזוב דירה שכורה בתאריך ספציפי, מבנים ניידים הם הפיתרון הבטוח ביותר. כמו כן, אנשים רבים אינם מבינים סרטוטים של אדריכלים ואינם יכולים לדמיין לעצמם בתים חדשים אין מעיין. מעט מאוד אנשים מבינים מספיק בתכנון ועיצוב בית בכדי לבנות את בית חלומותיהם הלכה למעשה, כאשר מדובר על מבנים ניידים, לקוחות אשר רואים בית לדוגמה יודעים בדיוק מה מצפה להם, אחד לאחד ולכן זהו פיתרון בטוח מכל הבחינות.

מבנים ניידים - פתרונות למבנים תעשייתיים: מבני ניידים משמשים לא רק לדיור משפחתי אלא גם כמשרדים, בין אם מדובר על משרדי מכירות בשכונות חדשות או פרוייקטים של נדל"ן בעת בניה ובין אם מדובר על משרדים קבועים. מבנים ניידים הם פיתרון זול יחסית לפרוייקט של בניה ונוח בעיקר כתחליף לקומפלקס בניין דחוק מחוץ לעיר. מבנים ניידים משמשים חברות מסחריות, עמותות ציבוריות, מבנים מוניציפליים ועוד.
מבנים ניידים - אפילו באקדמיה כבר הציצו ונפגעו (דווקא אהבו): מבנים ניידים הופכים יותר ויותר מבוקשים בקרב יותר ויותר גופים ובין היתר ניתןלהבחין באותם מבנים ניידים במכללות פרטיות ומכללות ממשלתיות (מבנים ניידים משמשים חדרי מנהלה ואף חדרי לימוד) כמו כן ניתן להבחין באותם מבנים ניידים בצימרים בצפון, צימרים במרכז, בתי הארחה, מסעדות בחיק הטבע ועוד. ככל שאנשים במגזרים השונים בארץ לומדים להכיר את היתרונות של מבנים ניידים כך הם מתחילים להסתגל ולפתח אמון בפרויקט.
אז אם אתם בנים יורשים ואמורים לקבל שטח במושב של ההורים או אם אתם בוחנים את האופציה של רכישת קרקע לבנייה פרטית ביישוב קהילתי, לפני שאתם מתחילים לחפש אדריכל, כדאי לברר עוד קצת על מבנים ניידים.

פתרונות נוספים איכותיים לא פחות עבור העסק הם סגירת חורף במסעדות ובתי קפה אשר מקנים איזור סגור ומוגן עבור הלקוחות ובעלי העסק. בניגוד למבנה הנייד, מדובר בסככת קבע המשתלבת בחלל בית העסק ונחשבת לאחד מפתרונות העיצוב לבתי עסקים מהטובות והמבוקשות ביותר בארץ. אחת מהחברות המובילות בתחום הנה חברת י מ תעשיות, המתמחה בבנייה ועיצוב כל סוגי סגירות החורף והמרפסות עבור לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים כאחד, וכן מאפשרת לכם ליהנות משלל שירותים נוספים כגון שירותי בניה קלה, חניות לרכב, פרגולות אלומיניום ועוד. אתם מוזמנים לבקר באתר החברה לפרטים נוספים.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009