מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מבנים ניידים למכירה
ישנן כיום כמה חברות המתמחות בענף הבניה המציעות מבנים ניידים מכירה, הצעות הכוללות מבנים ניידים למכירה לדיור פרטי, מבנים ניידים למכירה כפתרונות עסקיים וכן מבנים ניידים למכירה על פי הזמנה אישית.

מבנים ניידים למכירה הם פיתרון אופטימלית כאשר מדובר על מבנים לפרוייקטים זמניים או עונתיים כגון - פסטיבלים, קייטנות, מחנה אימונים, בנייני מנהלה של פרוייקטים בנדל"ן בערים חדשות או בשכונות חדשות, פרוייקטים זמניים של חברות אשר זקוקות לעוד משרדים לצורך תקופה מסויימת ועוד וכמו כן, מבנים ניידים למכירה מהווים פיתרונות קבועים לדיור משפחתי וכן כן מבנים ניידים מהווים פיתרון מושלם ליחידות נופש.

מבנים ניידים למכירה: מה היתרון המרכזי מבחינת התשלום: מבנים ניידים למכירה מגיעים עם מחירון. ביחס למחירי הדירות (מחירים מופקעים) בעשור האחרון בעיקר עבור בתים במרכז העירץ ובעיקר באזור תל אביב רבתי, מבנים ניידים למכירה הם במחירים סבירים (ביחס להוצאה חד פעמית עבור בית) ועבור מי שרוכש מבנים ניידים למכירה, מבחינת הבנקים והחברות הפיננסיות, אשר מספקים הלוואות, משכנאות וביטוחי משכנתאות, לרוכשים מבנים ניידים למכירה מגיעים אותם תנאים ופריווילגיות כמו לאנשים אשר רוכשים בית מקבלן. כאשר רוכשים מבנים ניידים למכירה, אותו מחיר שהוצמד לנכס הוא הוא המחיר הסופי ובעוד שמחירי דירות הן פחות או יותר כפי שהן הוצאו על ידי הקבלן או חברת הנכסים המציעה את הבית למכירה, כאשר בונים בית קרקרע, הסכום ההתחלתי אותו הקצאתם לטובת הפרויקט הוא לעולם לא הסכום הסופי. כאשר בונים בתים, תמיד יש עוד ועוד הוצאות שכלל לא הבאתם בחשבון בתחילת התהליך ובסופו של דבר, כל מי שמתכנן בית פרטי מוצא את עצמו בחובות עד מעל הראש. מבנים ניידים למכירה מציעים מחיר כולל, ידוע מראש, נוח לתשלום וכפי שצויין מראש - מדובר על מחיר ריאלי לפיתרון דיור איכותי.

מבנים ניידים למכירה, מהו היתרון העיקרי מבחינת פרק הזמן? מאחר ואותם מבנים ניידים למכירה מיוצרים על ידי חברות תעשייתיות המתמחות בפסי יצור של מבנים מוכנים, החברות מתחייבות לספק את היחידות בפרק זמן מסויים. כאשר בונים בית על הקרקע, יודעים רק מתי מתחיל הפרויקט לעולם אין לדעת מתי הוא יסתיים. כל טיפת גשם שיורדת ומעכבת את הפועלים יוצרת שרשרת של פיגורים ומספיק יום מחלה אחד של אינסטלצטור או חשמלאי בכדי לעכב את כל יתר בעלי המקצוע אשר תלויים בו וליצור פיגור מתמשך. המחיה בתנאים של חוסר וודאות (לא לדעת מתי הבית שלכם יושלם ומתי תוכלו סוף סוף לעבור לגור בו ברווחה) הוא מורט עצבים. מבנים ניידים למכירה יגאלו אתכם מהתהליך המייגע ויבטיחו לכם דד-ליין סופי לקבלת הבית על פני הקרקע.

מבנים ניידים למכירה - היכן ניתן לרכוש מבנים ניידים למכירה? ישנן כיום כמה חברות גדולות וחזקות בארץ המתמחות בתחוםשל מבנים ניידים למכירה, ניתן לאתר אותן באמצעות דפי זהב אבל עדיף יותר דרך האינטרנט שם אפשר גם להתרשם מתמונות.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009