מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מבנים ניידים למכירה
אם אתם בנים יורשים באחד המושבים בארץ וברצונכם לממש את הזכות שלכם לבנות בית במושב (או יותר נכון להקים בית במושב) או אם רכשתם קרקע בישוב קהילתי נחמד בצפון, בדרום או בשרון,לפני שאתם מתחילים לשפוך כספים על קבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים ועוד ועוד ונכנסים לתהליך ארוך של בנייה פרטית, כדאי לכם לבחון את האופציה החדשה העומדת כיום בפני מי שרוכש שטח פרטי - מבנים ניידים למכירה:

מבנים ניידים למכירה - אין צורך באישורים מסובכים: מבנים ניידים למכירה פוטרים אתכם מהתרוצצויות מרובות בכל מיני ועדות עירוניות למיניהן לקבלת אישורים (אישורי תוכניות של אדריכלים), סרטוטים, חתימות, ועדות, חריגות וכו'. מי שעוד לא מכיר את המושגים הללו שאפילו לא יכנס לזה כי זה כאב ראש רציני,מי שכן מכיר את המושגים הללו יודע שעדיף לו לברוח כמה שיותר רחוק וכמה שיותר מהר מכל זה. בכדי להנות מדיור פרטי במסגרת מבנים ניידים למכירה, כל מה שצריך לעשות הוא לרכוש שטח או להשכיר אותו באופן חוקי, לדאוג לתשתיות הראשיות (חיבור לאמצעי אנרגיה כולל חשמל, מיל, גז וכו') וזהו, הבית מוכן למגורים.

מבנים ניידים למכירה - לא לוקחים עבודה במשרה מלאה בכדי לבנות בית: בניית בית מהיסודות נשמע כמו חלום של כל זוג נשוי אבל מרגע שנכנסים לתהליך הבניה ועד שזוכים סוף סוף לעבור להתגורר בבית, החלום הוורוד הופך לחלום בלהות! מרגע רכישת השטח הפרטי ועד להשלמת הבית, זוגות שלמים אשר עדיין גרים בבית שכור או בדירה קודמת שלהם נאלצים להגיע לאתרהבניה על בסיס יומי לפקח על הקבלנים והאדריכלים (שמפקחים על הפועלים...). יש צורך בפיקוח וקבלת החלטות על בסיס יומי וזה הופך להיות עסק שצריך להשקיע בו המון משאבים. זוגות רבים אינם מביאים בחשבון את העובדה שלבנות ביתזה עסק במשרה מלאה ולכן התהליך הוא מאוד קשה. מבנים ניידים למכירה חוסכים מכם כל כך הרבה זמן יקר והתמודדות עם בעיות ואילוצים בהם אתם בכלל לא מבינים כי הרי מי שלא עוסק בענף הבניה לא מבין בבניה...

מבנים ניידים למכירה - עומדים בכל תווי התקן ומוכרים על ידי משרד השיכון: מבנים ניידים למכירה הם הפיתרון הבטוח והבטיחותי שמוצע כיום בשוק. מבנים ניידים למכירה מיוצרים באופן תעשייתי על ידי חברות אשר קיבלו את כל התווים (תווי תקן) הנדרשים בכדי לייצר ולשווק יחידות דיור ולכן התהליך של קבלת אישורים עבור יחידות דיור אלו הוא תהליך קצר יותר וזול יותר מאשר תהליך סטנדרטי של קבלת אישורים עבור בניה פרטית.

מבנים ניידים למכירה - חיסכון בזמן, בכסף ובעיקר שקט נפשי: מי שעדיין לא השתכנע כי מבנים ניידים למכירה הם הפיתרון המושלם לדיור בימינו שיחזור לקרוא את המאמר מתחילתו (סתם בצחוק), סביר להניח שהוא אומר לעצמו אם מבנים ניידים למכירה הם כזה פיתרון מושלם אז למה לא שמעתי על זה קודם ולמה רוב הבתים שראיתי עד כה הם בנים בנויים באופן מסורתי? אז התשובה היא פשוטה. מבנים ניידים למכירה הפכו מוכרים ומבוקשים רק בשנים האחרונות ובעבר כלל לא הייתה קיימת האופציה הזו.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009