מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

כל מה שאתם צריכים לדעת על מבנים יבילים

מהם מבנים יבילים?
מבנים יבילים במטרה להם מבנים ניידים, מוכנים, תעשייתיים אשר ניתן לרכוש כפיתרון קבע או כפיתרון זמני. מבנים יבילים משרתים הן משפחות המבקשות פיתרון מגורים קבוע, הן בעלי אתרי נופש המבקשים להעניק לאורחים שלהם יחידות נופש יפות ונפנקות והן אנשי עסקים הזקוקים לפיתרונות אחסון ולחדרי עבודה נוספים בחברה, במפעל, מחוץ למוכך, מכללות הזקוקות למשרדי מנהלה, מועדוני קאנטרי אשר דרושים להם בתי בריכה וכו'. מבנים יבילים מחליפים את הבניה המסורתית בכל תחום בו היא פעלה עד הלום. אמנם בארץ לא הכירו את המושג מבנים יבילים (למרות שבצבא כולנו הכרנו את המושג צריפים וכן כולנו הכרנו את המושגים קראוונים ועוד). תמיד חשבו על המושג מבנים יבילים כפיתרונות זמניים אבל בעולם המערבי, מבנים יבילים כבר מזמן משמשים משפחות שלמות וישנן שכונות רבות הבנויות סביב הקונספט של מבנים יבילים. זה רק עניין של שינוי תפיסה וכמובן צורך.

מדוע מבנים יבילים הופכים להיות כל כך פופולארים בארץ?
בארץ שלנו יש מצוקתץ דיור חמורה ובעיקר בעשור האחרון הנושא עלה לראש סדר היום. ישראל קלטה עולים חדשים מברית המועצות לשעבר וכן מאתיופיה בשנות השמונים, תוחלת החיים עלתהפלאים, יהודים מחו"ל רכשו יחידות דיור בערים בארץ כהשקעה וכהבעת תמיכה וכל זה הוביל למשבר דיור קשה. לזוגות צעירים אשר רצו לקנות דירה לא היו אפשרויות. קבלנים וסוכני נדל"ן אופורטוניסטים החלו לנצל את המצוקה ולהעלות את המחירים לשמים כי שזוגות כבר לא יכלו להרשות לעצמם לקנות בתים במחירים מופקעים. במטרה למצוא פיתרון למצוקת הדיור, המדינה הפשירה קרקעות בכל רחבי בארץ לבניה יעודית אבל מדובר על תהליכים ארוכים ומייגעים (ועדיין יקרים). זוגות רבים אשר אינם מוכנים לשלם הון עתק בכדי לגור בדירה פיצפונת במרכז מתחילים לשקול את האופציות של בתים מחוץ למרכז הארץ (ישובים קהילתיים, מושבים, שכונות הרחבה של קיבוצים ועוד). מערכת הכבישים המשוכללת ורכבת ישראל בנתיב לדרום - מאפשרים לאנשים רבים להבין שהם יכולים לחיות מחוץ למרכז הצפוף גם אם הם עובדים במרכז. גם מהפיכת האינטרנט והסלולארי קירבו את הקהילה האנושית טכנולוגית מה שביטל את הצורך בקרבה פיזית ואנשים יותר ויותר פתוחים לרעיון של לגור בבתי קרקע פרטיים מחוץ לבלאגן של תל אביב רבתי.

עבור אותן משפחות אשר רוכשות קרקע במטרה לבנות - מבנים יבילים הם הפיתרון האולטימטיבי.

מהם היתרונות הפיננסיים של שימוש באותם מבנים יבילים? מבנים יבילים הם הוצאה חד פעמית ואילו בניית בית מהיסודות היא הוצאה מתמשכת מלווה בהוצאות רבות אשר לא הוערכו ולא תוקצבו וכן קיים מימד הזמן - מבנים יבילים מסופקים לרוכשים תוך פרק זמן קצוב על פי חוזה רכישה.
מי יכול לרכוש מבנים יבילים? כל מי ששוכר קרקע למטרות מגורים פרטיים וכמובן, כל מי שרכש או ירש קרקע והיא רשומה בבעלותו.
אילו חברות עוסקות ביצור מבנים יבילים ואיך יוצרים עימן קשר? דרך האינטרנט וכן דרך דפי זהב ניתן לאתר את החברות הישראליות העוסקות בתחום של יצור ושיווק מבנים יבילים.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009