מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מבנים יבילים לעסק
מבנים יבילים, היינו מבנים מוכנים ניידים, הם פיתרונות מצויינים לכל חברה וחברה אשר זקוקה לעוד משרדים, חנויות, מתחם הארכה וכל סוג שהוא של חלל.מבנים יבילים משמשים כיום חברות וארגונים רבים הן כפיתרון קבע והן כפיתרון זמני למטרות הבאות בין היתר:
מבנים יבילים - כשכונות מגורים: מבנים יבילים משמשים כשכונות מגורים למשפחות בעיקר בשכונות פריפריאליות בכל רחבי ארצות הברית וכן במדינות אירופה. בארץ למדו להכיר את הקונספט של מבנים יבילים רק בשנים האחרונות ולכן האופציה הזו התגלתה לנו בשלב כה מאוחר אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא? מבנים יבילים הפכו יותר יותר מבוקשים כאן בעקבות משבר קשה בענף השיקום בארץ, צירופי מקרים רבים כגון: רכישת יחידות דיור רבות על ידי מיליונרים יהודיים מחו"ל, עלייה בתוחלת החיים וקליטה מאסיבית של עולים, בעיקר באתיופיה ומברית המועצות לשעבר, לפני כעשרים שנים - יצרו כאן מצב של מחסור חמור ביחידות דיור.

זה לא שהמדינה לא מטפלת בבעיה, היא דווקא כן מתמודדת ואף הופשרו קרקעות במרומות רבים בעיקר במרכז הארץ אבל התהליך של בניית יחידות דיור הוא ארוך ומייגע. אז עד שהמדינה תתחיל לקיים מכרזים ועד שקבלנים יתחילו לעבוד על שכונות חדשות ועד ש... אנשים כבר בוחרים לקצר את התהליך ולרכוש מבנים יבילים כפיתרון דיור ארוך טווח. מבנים יבילים הם זולים יותר מבניית בית, זמן האספקה קצר יותר מבניית בית מהיסודות והיצור התעשייתי מפתיח איכות שלא מוטלת בספק.
מבנים יבילים - כבתי הארחה: הביקוש לצימרים בכלל וכן לצימרים בצפון הכניס משפחות רבות ומשקיעים רבים לסחרור של בניית יחידות נופש בשטח העומד לרשותם. גם כאן, אנשים רבים עשו את החישוב לפיו רכישת מבנים יבילים יהיה תהליך נכון יותר, בטוח יותר, מהיר יותר ואיכותי מיותר מאשר התחלת תהליך של בניה מהיסודות. מבנים יבילים הם פיתרון מצויין ליחידות נופש מאחר וישנה אופציה להזמין מבנים מצריף (פריקסים, קראוונים וכו') כך שיראו כמו בתי קיץ כפריים למרות שהם חדשים מהניילון וכמו כן, מבנים יבילים יכולים להגיע במראה של בית קיץ עם חלונות זכוכית גדולים, מרפסות שמש ועוד לפי בחירת הלקוחות.

מבנים יבילים כמשרדי מנהלה מחוץ למפעלים, אתרי תיירות, מכללות ועוד: כל חברה הממוקמת כמובן מחוץ לעיר הדחוסה או באיזור תעשייה בו יש שטח קטן עודף, יכולה לבחור בתוסת של משרדים, מחסנים ועוד דרך הפיתרון של מבנים יבילים. אם תבקרו באתר תיירותי או במפעל מחוץ לעיר, אפילו בבסיסים צבאיים, תוכלו להבחין בנוכחות של מבנים יבילים המשמשים את עובדי והנהלת החברה או הארגון כחלדים לכל דבר בין אם מדובר על שטח פרטי של החברה או על שטח מושכר.
מבנים מנהלתיים בפרוייקטים של נדל"ן: מבנים יבילים את מבנים אשר ניתןלהעתיק את מקומם כך שכשמדובר על פרוייקטים זמניים אד הוק, רוב חברות הבניה / הנדל,ן מציבות מבנים יבילים בשטח כמנהלה וכמשרדי מכירות.

מבנים נבילים על קרקע וכן על גגות: עד כה דיברנו על מבנים יבילים על הקרקע אבל אפשר בהחלט למקם מבנים יבילים על גגות של בניינים גדולים או בתים פרטיים כתחליף לתוספת בניה לגובה.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009