מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מבנה נייד - טיפים ועצות לרוכשים מבנה נייד
ההחלטה לרכוש מבנה נייד כפיתרון דיור קבע היא לא החלטה קלה נכון? חלק אמנם אומרים לכם שעשיתם עסקה מצויינת וחלק מרימים גבה. זה מאחר והקונספט של מבנה נייד עדיין איננו מושרש בתרבות הישראליות לא כאשר מדובר על דיור פרטי ולא במבנים ציבוריים או מבנים של חברות מסחריות. בארץ עדיין לא מכירים את התופעה של בתים מוכנים מראש או בתים לפי פס יצור למרות שכל דבר אחר בחיים שלנו (כולל דברים מצויין כמו רכבים חדישים) מיוצרים על פי דגמים ונישות, כאשר מדובר על בית, רוב הציבור הישראלי עדיין מחזיק בתפישות שמרניות אשר לביהן בית צריך לבנות לבנה אחר לבנה. מבנה נייד, אשר לא עבדו עליו שנה שלמה בכל תנאי מזג האוויר הקשים (גשם זלעפות או שרב) איננו נחשב לבית בקרב השמרנים.

אבל בעוד אנשים מזלזלים בקונספט של מבנה נייד, מצוקת הדיור בארץ רק הופכת יותר ויותר קאוטית. המדינה קלטה עולים חדשים בעשורים האחרונים בעיקר מחבר העמים ומאתיופיה וגם קצת מדרום אמריקה (ארגנטינה), יהודי עשירים מרחבי העולם ובעיקר מצפון אמריקה רכשו יחידות דיור רבות בארץ ובעיקר בירושלים כהשקעה וכן תוחלת החיים רק עולה מה שיוצר כאן מצב בלתי נסבל של מחסור אדיר ביחידות דיור להשכרה וכמובן למכירה. זוגות צעירים רוצים לרכוש דירה בעיר ואינם מוצאים או לחילופין, דירות סטנדרטיות בבנייני דיור משותף עולון הון עתק! מחירי הדיור הגיעו לשיאים חדשים וקבלנים עשירים גוזרים קופונים על המצוגה הלאומית.

מבנה נייד בא לפתור אחד ולתמיד את הבעיה הזו (או לפחות להוות פיתרון בטווח הקצר) כי טיפול במצוקת דיור הוא טיפול שאורך זמן וזמן אין בידי מי שזקוק לדיור!
מבנה נייד - חוסך זמן ועוגמת נפש: מבנה נייד הוא הפיתרון שיחסוך לכם שנים של המתנה בציפיה שתוכלו לקנות דירה בעיר או בית קרקע בשכונה חדשה. כיום, כאשר יש מעניקים ממשלתיים לישוב הנגב והגליל, ניתן לרכוש קרקעות במחירים אטרקטיביים ועוד לחסוך את השנה הארוכה של תהליך בניית בית. זוגות אשר אוהבים לחיות מחוץ לעיר, בין אם זה ישוב קהילתי, מושב או הרחבה של קיבוץ שהופרט, יכולים להנות מרכישת קרקעות במחירים משתלמים ופיתרון דיור זמין מושלם בדגם של מבנה נייד.
מבנה נייד - לאנשים שרוצים פיתרון דיור סטנדרטי ואיכותי: מבנה נייד לא רק חוסך המון זמן וכסף בתיכנון בית מהיסודות והשגחה צמודה על בסיס יומי באתר הבניה, מבנה נייד חוסך מאנשים רבים את הטרחה סביב תכנון בית חדש. רוב האנשים רוצים בתים סטנדרטיים (מטבח, סלון, ארבעה חדרי שינה, שתי מקלחות...). מבנה נייד מספק לאנשים פיתרון דיור אשר קיים במבנים אחרים.

מבנה נייד - זה לא אומר שאתם לא יכולים להפוך אותו לבית ייחודי ומעוצב למשעי: אז נכון שאותו מבנה נייד הוא בית שיש כיום להרבה אנשים ואולי אף לאנשים בישוב אבל זה בדיוק אותו דבר כמו דירה בבנייני דירות אשר במבנה שלה היא זהה בדיוק לדירות אחרות. בעוד המבנה הטכני זהה, מה שמייחד כל דירה ודירה הוא הטעם האישי של בעלי הבית והחוש האסתטי אשר הופכים דירות למדהימות - אותו כנ"ל כשמדובר על מבנה נייד.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009