מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מבנה נייד
מבנה נייד הוא אחת האופציות החדשות (רק בארץ, בחו"ל הוא כבר מוכר מזה שנים) לפיתרון של דיור אישי ושל משרדי עסקיים.
מבנה נייד הוא פיתרון אשר מתחיל לצבור תאוצה בארץ בשנים האחרונות ולא בכדי. גידול בתוכלת החיים לעומת קליטת עליה בעשורים האחרונים הביאה למצב של ביקוש מוגבר לדירות ולמשרדים בעיקר בערים ובעיקר במרכז הארץ. נוצר מצב בו לאוכלוסיה אין מספיקק אופציות והביקוש לדירות עולה על מספר היחידות הקיימות כך שיש מצב של: 1.בהלה לבתים (לנדל"ן) 2. מחירים מופקעים עבור הדירות שכבר נמכרות כך שהקבלנים והאדריכלים גוזרים קופונים על רקע מצב של מצוקת דיור במדינה.
בעוד ציבור רחק נאלץ להמתין עד שהמדינה תטפל בנושא (המתנה ארוכה ומיגעת), עד להחלטה על הפשרת קרקעות, מכרזים, תהליך של בניית בניינים ותחילת מכירות דיור (לטווח הארוך של שנה לפחות מרגע ההצהרה), בעוד שאנשים נאלצים להמתין ולהמתין, יש כאלה שלוקחים יוזמה, קונים קרקע בישוב קהילתי חדש, שכונת וילות חדשה מחוץ לעיר או פרוייקט של הרחבה מחוץ למושב או קיבוץ ואז הם רוכשים מבנה נייד בתור בית.

מבנה נייד - למה ואת מי הוא משמש? מבנה נייד יכול לשמש ציבור רחב של אוכלוסיה החל מזוגות המחפשים פיתרון דיור קבוע, דרך חברות מסחריות המחפסות משרדים בשטח (חברות בניה, מנהלה של מוסך, צימרים בחיק הטבע ועוד ועוד). מבנה נייד הפך לפיתרון קבוע ומוסדות רבים משתמשים בו כמשרדים מרכזיים אפילו מכללות כבר נעזרות בפיתרון של מבנה נייד כעוד משרד ואף ככיתת לימוד. אך יחד עם זאת, מבנה נייד, כשמו כן הוא, משמש גם עבור פרוייקטים זמנים כגון - הפקת פסטיבל בטבע או מנהלה של קייטנה בחודשי הקיץ ובעיקר - מבנה נייד משמש כמנהלה ומשרד מכירות של יחידות דיור ושטחים בפרוייקטים של נדל"ן בכל רחבי הארץ.
מבנה נייד - מהם היתרונות העיקריים? מבנה נייד הוא מוצר מוגמר אשר ניתן לראות אותו ויזואלית וכן מוצר מוגמר אשר ניתן לרכושו ולקבלו בפרק זמן קצר. עבור אנשים השואפים לגור בבתי קרקע, בין אם מדובר על שכונות מחוץ לעיר או ישובים מרוחקים, מבנה נייד חוסך את כל התהליך הארוך, המייגע והיקר של תשתיות בניה. עבור רוב הזוגות,תהליך תכנון ובניית הבית הוא תהליך קשה ורוב הזוגות שעברו את החוויה הזו מגדירים אותו כתהליך "סיוטי"!. בעוד בניית בית על קרקע לוקחת זמן רב גם כאשר הכל מתנהל כתקנו, כאשר יש עיכובים ובעיות (האינסטלטור חולה, האדריכל לא יכול להגיע שבוע, יש התפה ועוד... מה שלרוב קורה כאשר בונים בית מהיסודות) אז אין לדעת מתי יסתיים התהליך וזה שלב מורט עצבים בחיי משפחה. מבנה נייד מבטיח איכות ומבטיח נגישות מיידית לבית ואם זה נשמע לכם טוב מידי בכדי להיות אמיתי אז דעו לכם שזה לא טוב מידי וזו לא רק פרסומת - מבנה נייד או פיתרון מצויין למבנים הן כפיתרון דיור והן כפיתרון למשרדים בכל תחומי המשק.

עדיין לא השתכנעתם? רוצים ללמוד עוד על המגמה? הקישו את הצירוף "מבנה נייד" במנוע חיפוש ותתרשמו בעצמכם מהתוצאות.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009